ویرگول
ورودثبت نام
My Diary
My Diary
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تجربه من از عمل چشم لازک یا prk

سلاااام سلاااام من برگشتم با یه پست دیگه بعد از مدت ها

خوب تقریبا 2 هفته ای بود که به خاطر چشم هام درگیر بودم و زیاد پای لب تاب و این داستانا نمیشستم

من تقریبا میشه گفت 15 سالی میشه که عینکی ام و مثل تمام کسایی که چشاشون ضعیفه کلی خاطره از ندیدن هایی دارم که تقصیر ما نبوده ولی بقیه فکر میکردن ما داریم اذیتشون میکنیم

یادمه توی مدرسه چون قدم بلند بود منو میذاشتن صندلی آخر اونجا هم من هیچی نمیدم تخته رو و برای همین سرم همش تو دفتر بقیه بود که بتونم جزوه بردارم و خلاصه به خاطر همین چشام شده بودم بچه تنبل کلاس


سال 98 میخواستم بیمارستان نور چشامو عمل کنم اون موقع هزینه اش 4 تومن بود و به خاطر اینکه نتونستم مرخصی بگیرم بیخیال شدم بعد هم که کرونا شد و دیگه نرفتم تا الان که شد 8 تومن هزینه عمل چشم و هزینه معاینه و داروها رو هم که دیگه نگم

توی این ویدیو که در ادامه میذارم کامل کامل در مورد نوع عمل ، قبل و بعدش توضیح دادم

اگر میخواید عمل کنید پیشنهاد میکنم حتما این ویدیو رو ببینید و اگر هم سوالی داشتید حتما حتما ازم بپرسید من تا جایی که بدونم راهنمایی میکنم

https://www.aparat.com/v/EoJBa/?t=0


عمل چشملازکprkبیمارستان نوراصلاح عیوب انکساری چشم
نرگس هستم عاشق نوشتن ، وبسایت من : www.medad1393.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید