ویرگول
ورودثبت نام
My Diary
My Diary
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

زیبایی طراحی داخلی با انتخاب مناسب ساعت دیواری

در این پست میخوام از اهمیت ساعت دیواری ، نوع و محل نصب آن صحبت کنیم با هم

در ابتدا شاید بد نباشه بیشتر در مورد انواع مختلف دکوراسیون صحبت کنیم:

دکوراسیون مدرن : تأکید این سبک بر فرم های شسته رفته، الگوهای معاصر، مصالح طبیعی

دکوراسیون مدرن
دکوراسیون مدرن

سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی منزل : تعادل و ایستا بودن از ویژگی های مشخص این نوع چیدمان است.

دکوراسیون کلاسیک
دکوراسیون کلاسیک


سبک مدیترانه ای در دکوراسیون داخلی منزل : این سبک شادترین و جسورانه ترین سبک برای دکوراسیون منزل است. در این سبک تلفیق رنگ ها را شاهد خواهیم بود.

سبک مدیترانه ای
سبک مدیترانه ای

حالا که با تعدادی از سبک های مختلف دکوراسیون آشنا شده اید بهتر است در نظر داشته باشید که ساعت های مختلف تکمیل کننده و مناسب برای فضاهای مختلف خواهند بود .

در مقاله ای که در سایت مداد منتشر کرده ام ، علاوه بر اینکه در مورد انواع مختلف ساعت دیواری صحبت کردم و 20 مدل مختلف رو بررسی کردم در مورد اینکه هر مدل از ساعت دیواری مناسب با کدام مدل دکوراسیون هست نیز صحبت شده است.

از شما دعوت میکنم خواننده این نوشته باشید و حتما نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


ساعت دیواریساعتدکوراسیونطراحی داخلیفضای داخلی
نرگس هستم عاشق نوشتن ، وبسایت من : www.medad1393.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید