ویرگول
ورودثبت نام
مِدتِک | بیشتر از اکنون باشید
مِدتِک | بیشتر از اکنون باشید
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

جایگاه و اهمیت ویزیت مجازی برای پزشکان

مدتک ارائه دهنده پلتفرم های شخصی سازی شده برای ویزیت مجازی پزشکان
مدتک ارائه دهنده پلتفرم های شخصی سازی شده برای ویزیت مجازی پزشکان


انسان همواره به دنبال راهی برای بهبود کیفیت زندگی ، صفه جویی در زمان و هزینه می باشد

با ورود تکنولوژی به زندگی ، بسیاری از اهداف در این زمینه تحقق پیدا کرد

انسان در گذشته ای نه چندان دور برای پرداخت قبوض ، جابه جایی پول و.... باید ساعت ها زمان در ترافیک و صف بانک سپری می کرد

اما امروزه با چند کلیک ساده این کار امکان پذیر شده

اما این موضوع که آیا استفاه این چنینی برای امور پزشکی هم این کار امکان پذیر است یا خیر انسان را به فکر فرو برده .

به خصوص دغدغه راجع به این مسئله از زمان همه گیری کرونا بسیار بیشترشد و این دغدغه دوجانبه هم از سوی پزشک و هم از سوی بیمار بوده است .

دغدغه ها و سوال های پزشک در این زمینه عبارتند از :

· شرایط ویزیت بیماران خاص با توجه به خطرناک بودن COVID-19 به چه صورت خواهد بود؟

· خدمت رسانی به بیمارانی که نیاز به چکاپ دوره ای دارند چگونه خواهد بد؟

· باتوجه به محدودیت های تردد چگونه بیمارانم در سایر شهر ها و استان ها با من ارتباط برقرار کنند و ر ویزیت شوند؟

· چگونه زمان ویزیت ها را مدیریت کنم که کمترین تجمع در مطب و کمترین خطر انتقال بیماری وجود داشته باشد؟

· چگونه شرایط ویزیتی امن برای خود و بیمار مهیا کنم؟

· دلم میخواهد به افاد مناطق محروم خدمت رسانی انجام دهم اما بُعد مسافت و دوری از خانواده این امکان را به من نمی دهد

· و........

دغدغه ها و سوال های بیمار در این زمینه عبارتند از :

· پدر و مادر سالخورده ای دارم چطور میتوان با صرف کمترین زمان انتظار با پزشک شون ویزیت داشته باشند؟

· مریضی دارم که ازویلچر استفاده میکند ، مطب پزشک پله خور و بدون آسانسور هست چطور مریضم با پزشک معالجش ویزیت داشته باشد ؟

· فردی هستم با بیماری خاص و سیستم ایمنی ضعیف ، خطر ابتلا به بیماری های فرصت طلب و سایر بیماری ها در من بالاست ، اما باید به صورت دوره ای پزشک معالجم را ملاقات کنم

· پزشک من در استان دیگری هست و هزینه رفت و امد بسیار گران برایم تمام می شود

· آیا میتوانم با پزشک هایی در شهر های دیگربدون با کمترین هزینه زمان و ورفت وآمد ویزیت داشته باشم ؟

پاسخ به تمام پرسش های بالا در مفهوم ویزیت مجازی گنجانده شده است

اهمیت ویزیت مجازی در وهله اول کمک به توسعه مفهوم عدالت سلامت و بهره مندی قاطبه جامعه از حداقل امکانات خدمات بهداشتی ،دوم کمک به تشخیص زودرس و به هنگام بیماری، سوم صرفه جویی در زمان و هزینه ، چهارم لینک بون چندین پزشک متخصص بهم وبهبود کیفیت ویزیت و افزایش سطح علمی می باشد

از طرفی بسیاری از کار های خیرخواهانه در بستر ویزیت مجازی فراهم تر و میسر تر خواهد بود.

*مدتک اولین پلتفرم ارائه ی خدمات شخصی سازی شده برای انجام فرایندهای ویزیت مجازی در کشور می باشد. بدین ترتیب که با توجه به نیاز های تخصصی شما فیچر های کاربردی در اپلیکیشن بیمار شما قرار می گیرد و سپس از طریق سایتی که توسط ما برای شما و به نام شما تولید می شود در اختیار بیمارتان قرارداده می شود و علاوه بر آن ما کل فرایند مارکتینگ و حضور در شبکات مجازی را با یک تیم کاملا حرفه ای برای شما مدیریت خواهیم کرد.*

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مدتک به آدرس med-tech.ir مراجعه فرمایید.

نویسنده و گردآورنده اطلاعات: خانم دکتر فاطمه بختیاری فر

اپ ویزیت آنلاینکروناسلامت دیجیتالمدیکال مارکتینگبازاریابی پزشکان
اولین پلتفرم ساخت اپلیکیشن های شخصی سازی شده مورد نیاز پزشکان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید