ویرگول
ورودثبت نام
meg2025
meg2025
خواندن ۵ دقیقه·۴ سال پیش

اعتماد به نفس در زنان

من به عنوان بخشی از شغل روزمره خود در Highest Path Global (یک شرکت بوتیک متخصص در ساخت رهبران زن آینده) با مخاطبان زنان صحبت می کنم ، و چیزی که من همیشه می شنوم زنان در تمام سطوح شغلی خود هستند که با کمبود اعتماد به نفس. من از دیدن این همه دست بالا که می پرسم همیشه شوکه می شوم: "چه تعداد از شما در این اتاق با سندرم Imposter مقابله می کنید" ، فارغ از میزان موفقیت ، موفقیت و تجربه خوشبختانه ، این یکی از مباحث اصلی کتاب من است ، "با هدایت بخشنده: راهنمای یک زن برای رهبری مطمئن ، معتبر و موثر" ، جایی که من این موضوع را با عمق بیشتری بررسی می کنم و تمرینات و ابزارهای عملی برای مبارزه با سندرم Imposter را ارائه می دهم.

اعتماد به نفس در زنان چیست؟
اعتماد به نفس در زنان چیست؟


برای آن دسته از شما که کتاب من را نخوانده اید ، می خواهم بگویم که اگر شما قصد دارید در حرفه خود پیش بروید ، یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید یا به نوعی سطح بندی را دوست دارید ، فکر می کنم که چرا اعتماد به نفس مهم است. در زندگی یا حرفه خود


بیایید ابتدا با تعریف اعتماد به نفس شروع کنیم زیرا در وهله اول مطمئن نیستید که واقعاً چیست ، چیز بیشتری نمی توانید داشته باشید.


اعتماد به نفس چیست؟

اعتماد به نفس همان چیزی است که افکار را به عمل تبدیل می کند. بدون آن ما خود را عقب نگه می داریم. ما به آن نیاز داریم تا وارد عمل شویم. و من اعتماد به نفس را به دو روش توصیف می کنم: یک باور و یک احساس.

اعتماد به نفس اعتقادی است که می توانیم با اقدامات خود نتیجه موفقیت آمیز ایجاد کنیم. به عبارت دیگر ، وقتی اطمینان داریم که اعتقاد داریم که به اندازه کافی خوب هستیم ، اعتقاد داریم که ارزشی برای ارائه داریم و این اعتقادات همان چیزی است که ما را وادار به اقدامی می کند ، به عنوان مثال برای کار درخواست می کنیم ، آن ارتقا را می خواهیم یا به دیگری منتقل می شویم. کشور (مانند کشور شما واقعاً!).


زن با اعتماد به نفس در Pho

و اعتماد به نفس نیز چیزی است که ما در بدن خود احساس می کنیم - تشخیص آن دشوار است ، اما احساسی است که در درون داریم. برای بعضی ها می تواند احساس هیجان یا اشتیاق یا احساس آرامش یا جمع شدن باشد. اعتماد به نفس احساسی است که در درون خود تجربه می کنیم.


بنابراین برای درک اعتماد به نفس ، باید به ذهن و بدن بدنبال پاسخ باشیم.

اعتماد به نفس در زنان
اعتماد به نفس در زنان


چرا اعتماد به نفس بسیار مهم است؟

مدت هاست که یک باور رایج در میان زنان حرفه ای وجود دارد که اگر سخت کار می کنید کافی است که پیش بروید. من می خواهم این افسانه را بشکنم. حقیقت این است که در واقع کافی نیست که فقط صلاحیت داشته باشید و در کار خود عملکرد خوبی داشته باشید.

برای موفقیت باید شایستگی و اطمینان داشته باشید. شما به هر دو نیاز دارید!

اما بسیاری از زنان این اشتباه را می کنند که فقط در اثبات عملکرد خود تمرکز می کنند. آنها فراموش می کنند سایر اقدامات لازم برای افزایش نام تجاری شخصی و قرار گرفتن در معرض یک سازمان را انجام دهند.


"هنگامی که به خود ایمان بیاوریم ، می توانیم کنجکاوی ، شگفتی ، لذت خود به خودی یا هر تجربه ای را که روح انسان را آشکار می کند ، به خطر بیندازیم." کامینگز E.E.

برای اینکه تصویر خود را افزایش دهید و نوردهی کنید ، باید بتوانید از منطقه راحتی خود خارج شده و با تصمیم گیرندگان اصلی ارتباط برقرار کنید. شما باید بتوانید نظرات خود را بیان کنید و در جلسات صحبت کنید ، سخنرانی کنید و راه هایی برای نمایش موفقیت های خود پیدا کنید. شما باید اصیل باشید و اعتماد دیگران را جلب کنید. و این نکته است: همه این موارد مستلزم این است که به خود اطمینان داشته باشید.


من این را از نزدیک می دانم زیرا من خودم با یک Inner Bully بسیار قوی برخورد کرده ام و مجبور شده ام بر کمبود اعتماد به نفس و عزت نفس غلبه کنم تا بتوانم از پتانسیل کامل خودم قدم بردارم. من قبلاً آنقدر از گفتن حرف اشتباه می ترسیدم و خودم را شرمنده می کردم ، به طوری که در جلسات تیم به معنای واقعی کلمه ساکت می ماندم. قلدر داخلی من چنان بلند بود که می توانست جملاتی مانند: "شما خیلی جوان هستید که نمی توانید در این شغل باشید" یا "اگر حرف خود را بزنید ، مردم متوجه می شوند شما یک کلاهبردار هستید". بنابراین من فقط آنجا می نشینم ، و در ایده ها و نظرات خود سهیم نیستم.


زنی که در دفتر سخنرانی می کند

و البته این یک پیشگویی خودکفا بود. هر چه بیشتر ساکت می ماندم ، احتمالاً افراد بیشتری فکر می کردند که من چیزی برای کمک به ارزش ندارم. بنابراین بزرگترین ترس من در واقع از بین رفته است! اما به این دلیل نبود که من حرف اشتباهی زدم ، به این دلیل بود که قلدر داخلی من را متقاعد کرد که به اندازه کافی خوب نیستم.

احساس نکردن به اندازه کافی بزرگترین مانع ما در تعقیب رویاهایمان ، ایجاد تغییراتی در زندگی خود و کمک به ایده هایمان در جهان است. با این عدم اعتماد به نفس ، ما خود را عقب نگه می داریم و در منطقه راحتی خود گیر می کنیم ، که در نهایت منجر به احساس عدم کفایت ، عزت نفس پایین و عدم انگیزه و انگیزه می شود.


چگونه وارد عمل شویم

در پست بعدی ، من چهار روش عملی را به اشتراک می گذارم که می توانید با این کار Inner Bully خود را کنترل کنید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. اینها ابزاری است که من برای غلبه بر ترس و ناامنی خودم و همچنین با مشتریانی که همگی تحولات عظیمی در زندگی و شغل خود دیده اند ، از خودم استفاده کرده ام. من امیدوارم که آنها در کمک به شما در بهبود اعتماد به نفس خود برای داشتن آزادی بیشتر ، دنبال کردن رویاهایتان ، یا اقداماتی در شغل خود مفید باشند که باعث درخشش شما در چشم دیگران شود.

منبع : https://www.moniquetallon.com/

اعتماد به نفس در زنان چیست؟اعتماد به نفس در زنان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید