ویرگول
ورودثبت نام
مهدی خسروی
مهدی خسروی
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

حذف تبلیغات آزار دهنده در گوشی‌های شیائومی

عنوان: حل مشکل تبلیغات زا در گوشی شیائومی: راهنمای حذف برنامه مزاحم

حذف تبلیغات آزار دهنده در گوشی‌های شیائومی
حذف تبلیغات آزار دهنده در گوشی‌های شیائومی


چند روز پیش با یک مشکل جالب در گوشی شیائومی روبرو شدم. هر بار که قصد باز کردن قفل گوشی را داشتم، با ویدیوهای تبلیغاتی آزاردهنده روبرو می‌شدم. این ویدیوها هر چند ثانیه یک بار روی صفحه گوشی ظاهر می‌شدند و نام برنامه مشخصی نداشتند.

تا به حال سوالاتم را از دوستان تخصصی در حوزه تکنولوژی پرسیدم، اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیدم. حتی پس از چندین جستجو در گوگل، مشکلم هنوز حل نشده بود. در نهایت، تصمیم گرفتم که گوشی خود را تعویض کنم.

با اتفاقی تصادفی، به راه حلی برخوردم که مشکل را بهبود آورد. در صفحه اصلی، بخش Recent Apps و بعد از کلیک بر روی "Security Scan"، اسکن و بررسی انجام دادم. سپس به بخش "Uninstall App" رفتم و برنامه "Memory Assistant" را حذف کردم. با انجام این کار، مشکل تبلیغات مزاحم برای همیشه حل شد.

در نهایت، اگر با مشکل مشابهی در گوشی شیائومی خود روبرو شده‌اید، این راهنمای کوتاه ممکن است به شما کمک کند تا از تبلیغات زا خلاص شوید و تجربه استفاده از گوشی خود را بهبود بخشید.

تبلیغاتآزار دهنده گوشی‌هایگوشیتبلیغات ویدیویی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید