ویرگول
ورودثبت نام
مهدی نخعی
مهدی نخعی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

مقایسه سایت های معتبر تبلیغات کلیکی در ایران

ادنتورک‌های ایرانی
ادنتورک‌های ایرانی

تجربه یک کاربر جدید با سرویس یکتانت، مدیا اَد، صباویژن :

صبا ویژن-مدیا اد- یکتانت
صبا ویژن-مدیا اد- یکتانت

• سایت یکتانت برای من کاربرپسند (User friendly) بود و فرآیندها از جمله ایجاد کمپین و ترتیب مراحل برایم کاملا روشن و واضح بود، به گونه ای که کاربر مسیر را گم نمیکند و میداند در هر مرحله چه فرایندی در حال تکمیل است ، درحالی که درصبا ویژن بعد از ساخت کمپین ، برای انتخاب نوع تبلیغ و اضافه کردن آن به کمپین ایجاد شده، دچار سردرگمی شدم و درنهایت متوجه شدم که دکمه "افزودن برنامه" در پایین صفحه برای این مورد اختصاص داده شده است.

• دموی یکتانت و راهنمای گام به گام یکتانت ، به خوبی نحوه کار را برای کاربر جدید توضیح میدهد.

• بعد از ایجاد کمپین در یکتانت تماس تلفنی از سمت کارشناس یکتانت برقرار شد و سعی در راهنمایی من داشتند که تجربه کاربری خوبی برایم ایجاد کرد.

• امکان تبلیغ براساس موضوع و کلید واژه و رفتار محور را فقط در یکتانت پیدا کردم.

• امکان ایجاد کمپین صوتی تنها در مدیا اد فراهم بود

• انتخاب سایت های نمایش دهنده در یکتانت براساس دسته بندی موضوعی سایت (سیاسی و اجتماعی، اقتصادی، مالی و سرمایه‌گذاری،....) و نوع تبلیغات (همسان، بنری، ویدئویی، محصول، پوش) بود و در مدیا اد براساس رتبه الکسا سایت های پذیرنده دسته بندی شده اند، این مورد را در صبا ویژن و سنجاق پیدا نکردم.

نتیجه گیری

به عنوان یک کاربر جدید تجربه من از کار با یکتانت به نسبت دو شرکت دیگر، تجربه بهتری بود. فرایند به خوبی تعریف شده و باعث گیج شدن کاربر نمیشد.

هر کدام از این ادنتورک‌های ایرانی روی نوع خاصی از تبلیغات بیشتر متمرکز شده‌اند و این موضوع نشان می‌دهد که هیچ کدام از آن‌ها بر دیگری برتری ندارد.

به هرحال یکتانت از همه پلتفرم‌ها قدیمی‌تر است و با زیرمجموعه‌هایی که دارد سعی کرده بیشتر تبلیغات کلیکی بنری و نمایشی را پوشش دهد.

با این حال صباویژن در زمینه تبلیغات ویدئویی پیشتاز است.

تبلیغات کلیکیاد نتورکبررسی اد نتورک های ایرانی
A tourism activist and travel lover. also interested in Digital Marketing
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید