ویرگول
ورودثبت نام
مهدی عرب زاده مدرس nlp
مهدی عرب زاده مدرس nlp
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

برنامه‌ریزی عصبی زبانی (NLP)

سلام دوستان عزیزم. این اولین نوشته من در سایت ویرگول هست.

من مهدی عرب زاده هستم، مدرس و مربی علم برنامه‌ریزی عصبی- زبانی (NLP)، که در ۹ سال گذشته با برگزاری سمینارها، دوره‌ها، کارگاه‌ها و مشاوره‌های آموزشی NLP، به علاقه‌مندان در سنین مختلف کمک می‌کنم تا با استفاده از اصول، فنون و تکنیکهای NLP، ذهن خود را برای دستیابی به اهداف و خواسته‌هایشان برنامه‌ریزی کنند و با اطمینان در مسیر موفقیت گام بردارند.

میخوام براتون کمی در مورد علم ان ال پی بگم که چی هست و چه کاری دقیقا انجام میده.

ان ال پی بر این اعتقاد است که افکار، رفتار، باورها، عادتها و احساسات ما،‌ حاصل برنامه ریزیهای قبلی انجام گرفته در ذهن می‌باشد. یعنی هر کدام از ما براساس یادگیری‌های قبلی و با روشهای مخصوص خود به دنیا نگاه می‌کنیم، تصمیم می‌گیریم و به سمت خواسته‌هایمان حرکت می‌کنیم.

حال آنکه ممکن است بسیاری از این برنامه‌ها به صورت نامناسبی در ذهن ما شکل گرفته باشند و از طرفی هم نیازمند یادگیری مهارتهای جدید برای مواجه شدن با بحرانها و چالشهای پیش رو و یا حتی کسب موفقیتهای بیشتر باشیم.

آموزش nlp شامل یادگیری اصول، مهارتها و تکنیکهای nlp می باشد که این مهارتها در نهایت باعث اصلاح الگوهای غلط ذهنی و همچنین ساخت الگوهای جدید و کاربردی متناسب با نیازهای حال حاضر ما می‌شوند. ضمن اینکه ان ال پی به ما یاد می‌دهد که چگونه مهارتهای فرا گرفته شده را تبدیل به عادتهایی دائمی در زندگی خود سازیم تا در نهایت با مدیریت افکار،‌ رفتار و احساسات،‌ قادر به کنترل صحیح زندگی خود باشیم.

برای اولین پست و برای اولین دوستانم در ویرگول یک هدیه ویژه دارم.

اولین هدیه تون را همین حالا با لمس کردن این جمله دریافت کنید. کد تخفیف: virgool

مرسی از همراهیتون



آموزش nlpnlpمسیر موفقیتبرنامه‌ریزی عصبی زبانیعصبی زبانی nlp
من مهدی عرب زاده هستم، مدرس و مربیNLP،علاقه‌مندان در سنین مختلف کمک می‌کنم تا با استفاده از تکنیکهای NLP، با اطمینان در مسیر موفقیت گام بردارند.وبسایت من: https://academicnlp.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید