ویرگول
ورودثبت نام
مهدی گلزاری | Mehdi Golzari | sepnaweb.com
مهدی گلزاری | Mehdi Golzari | sepnaweb.com
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

فرمولی که روزانه 100 دلار در فارکس و متاتردر از آن کاسب می شوید

چند وقتی هست که به خاطر مشغله زیاد کاری نتونستم در ویرگول مطلب بنویسم اما امروز می خواهم فرمولی 100 دلاری به شما آموزش بدم که اگه در زمینه ترد در فارکس کار می کنی میتونه خیلی بهت کمک کنه .

اگر فکر می کنی به اندازه کافی آموزش‌های فارکس را دیدی و هیچ کدومش به شما کمک نکرده، پس لازم شد که بهت توصیه کنم این مطلب را تا آخر بخونی.

خیلی در زمینه ترد در فارکس تلاش کردی اما نتونستی جواب بگیری ؟

خیلی سریع می خوام برات بگم که چرا تا به امروز با این همه تلاش نتونستی در ترد فارکس جواب بگیری.

دو مورد دلیل کلی داره :

  • نداشتن شخصیت تردینگ
  • نداشتن استراتژی و سیستم معاملاتی درست

بیشتر افراد گزینه 2 را دارند اما نمی توانند از آن به درستی استفاده کنند. وخیلی ها هم مورد اول را دارند اما دانش لازم را به دست نیاوردند.

فرمولی که می خوام برای شما بگم نتیجه چندین سال تجربه خودم در زمینه ترد و شکست هایی بوده که ازش تجربه کردم .

این فرمول 100 دلار در زور برای چه کسانی مناسب است؟

اول اینکه اگه هنوز در زمینه ترد در فارکس اطلاعاتی نداری و نمی دونی این سیستم درآمد زایی چیه اما می خوایی فرمول 100 دلاری را داشته باشی باید مطالبی مقدماتی در این باره مطالعه کنی . من در صفحه وبینار آموزش فارکس مطلبی مقدماتی در این مورد قرار دادم می تونی این مطلب را مطالعه کنی و بدونی که این سیستم به چه شکلی کار می کنه.

اما این فرمول برای چه کسانی مناسب است :

  • کسانی که آشنایی ابتدایی با چارت و مباحث تکنیکال دارند
  • کسانی که از روند ها و شکست روند ها اطلاعاتی دارند
  • کسانی که آشنایی کمی در کار با نرم افزار متا تردر را دارند
  • افرادی که تجربه کار با سیستم های معاملاتی و حساب های دمو را داشته اند.

در کل این فرمول 100 دلاری به چه شکلی عمل می کند؟

قسمت اول

مهمترین نکته این فرمول استفاده از شکست روند ها است .

اما چطور کنترل کنیم، کجا وارد بشویم، چگونه بفهمیم چه روندی می تواند برای ترد خوب باشد یا خیر جزیاتی است که در وبینار برای شما گفته خواهد شد .

تشخیص همچین روند هایی کار سختیه اما با کمک چند ابزار خیلی کوچک می توانیم این کار را به آسانی انجام دهیم .

این مطلب را لایک و ذخیره کنید ادامه فرمول را در مطلب بعدی برای شما ارسال می کنم.


فارکستجربه کارنرم افزار
با توسعه نرم افزار های تحت وب و پلتفرم های مختلف شروع کردم. قدم هایم را فراتر از علاقه خودم برداشتم و به دنیای کارآفرینی وارد شدم https://sepnaweb.com مسیر واقعی راه اندازی کسب و کار پر سود
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید