ویرگول
ورودثبت نام
مهدی مرادی ( میم دو چشم )
مهدی مرادی ( میم دو چشم )
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

بهار فصل من است...

بهار را دوست دارم، چرا که در فرهنگ ما ایرانی ها، فصل شروع است و چه خوش که من در اولین ماه از اولین فصل سال به دنیا آمدم.
یه قضیه ای هم هست که همه مون میگیم دیگه از این شنبه شروع میکنم ???
ولی واقعا با شروع این فصل زیبا و آموزش ۲ تا نرم افزار جدید رو شروع کردم که بزودی شاهد اتفاقات جدید خواهید بود. اولش با توجه به لاین جدیدی که تو شرکت ایجاد شده بود، کمی استرس گرفتم. اما بعدش گفتم این هم برای خودش چالشه و نکته جالب تر اینکه همین ابتدای کار بعد از ۲ هفته یه پروژه دورکاری هم گرفتم ??
پس شروع شد...

#بهار #فصل_من #ازاینشنبه


بهارفروردین
خبرنگار سابق، یک فرد مهاجر و کوچ‌کرده از بلاگفا با سابقه 12 ساله به ویرگول. کسی که تنها یک آرزو بیشتر ندارد و آن هم در دو کلمه خلاصه شده؛ انسانم آرزوست...(هنر کلید فهم زندگی است!) www.mehdimoradi.me
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید