ویرگول
ورودثبت نام
mehdiyasaee
mehdiyasaee
خواندن ۲ دقیقه·۱۰ ماه پیش

قرارداد آقای مورفی با بیمه

یه روزی هست واسه‌ی تمام انسان‌ها که توی تقویم و سالنامه نیست ولی هست دیگه! درسته شکل و نوعش انسان به انسان فرق داره ولی از اشتراکاتش اینه که به هر چیزمون هم ربط پیدا می‌کنه! از سوزن ته‌گردی که یه گوشه افتاده تا چیزای مهمتر مثل این .. چی میگن بهش!!!.. همین که پول میدی واسه ماشینت برای روز مبادا؟؟ آفرین همون بیمه منظورمه. اسم اون روز مهم آدم‌ها رو هم که گفتم دیگه.. روز مبادا
معرف حضورتون هست.
شما رو نمی‌دونم ولی من شمارشگر روز مبادا دارم.. از وقتی حواسم رو بهش جمع کردم، الان دیگه هر چیزی رو که خوار آید برمی‌دارم یا هر تلفنی که زنگ میزنه فلان طرح رو داریم برای روز مبادا خوبه می‌خرم. ولی خب برای من روز مبادا با قانون مورفی پیوند کووالانسی خورده! طوریکه قابل تفکیک نیستن دیگه. یعنی من هر چی که خوار نشمردم و جمع کردم یا خریدم به کارم نیومده، الا اینکه خسته شدم انداختمش دور یا تاریخش منقضی شده! بلافاصله به من مثل یادآور گوشی یه یادآوری می‌کنه که چرا انداختی دور؟! چرا تاریخش گذشت تمدید نکردی؟! پس بگیر که اومدم. قربانت - روز مبادا

سرتونو درد نیارم، تنها روزی که من بیمه به دردم خورد نمی‌دونم از چی اسمشو بذارم، شانس، حواس جمعی یاا.. شما بگید لطفا!
یه روز جناب باد، که منتظر بود خانومم ماشینو از در پارکینگ بیاره بیرون بعد بِوَزه، کار خودشو کرد. من برای صافکاری و پولیش با یه نفر که خیلی خوش قوله و شش‌ونیم صبح هر روز در حجره حاضره هماهنگ کرده بودم. وسط ماه هم بود و ناراحت که یه هزینه حساب نشده باید از جیبم بره. شش و ربع جلو حجره منتظر بودم. آقای صافکار استثنائا تا هشت‌ونیم نیومد! در این حالت انتظار من هم در التهاب دیر رسیدن سرکار و غیره یهو یادم اومد ای بابا.. من که یه چندتا بیمه دارم. بذار یه زنگ بزنم ببینم میشه به این آقا پول ندم. دیدم بلههههه.. و شادان و خندان رفتم جایی که از بیمه‌م استفاده کنم و اون آقای صافکار هم چوب بدقولیشو خورد! :) مرغش از قفس پرید!
روزیش نبود دیگه! شما هم موافقید؟
خلاصه دیر اومدن اون آقای صافکار خیریتی داشت و قانون مورفی یکبار به نفع من عمل کرد.

این روز مبادا خبر نمی‌کنه! مخصوصا از وقتی بیمه با آقای مورفی قرارداد بسته! ولی آسوده آنکس که اگه رسید از قبل فکرشو کرده باشه.

اینم نکته‌ی آخر و جمع کنم حرف رو. اگه بیمه ماشین‌تون تکمیله مراقب نقاط ضربه‌پذیر دیگه‌تون باشید. از ما گفتن بود خلاصه. ضمن اینکه خیلی خوشحال نباشید اگه بیمه‌هاتون تکمیله و همه چی روبراه. این مورفی دست از سرتون برنمی‌داره! اونیکه مورفی می‌خواد بهش یادآوری کنه رو میاره سر راهتون یهو از پشت میزنه یا...

بابا برای اون می‌خوای عمل کنی چرا منو قاطی ماجرا می‌کنی آخه؟؟!! :/

این خاطره رو هم نوشتم، فقط ببینم این مورفی این گوشیه رو میاره بده به من یا فقط بلده از ما استفاده‌ی ابزاری کنه!! وقت‌تون رو گرفتم حلال کنید.

#بسپرش_به_ازکی


بیمهبسپرش ازکی
به نام خدا، مهر، مادر...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید