ویرگول
ورودثبت نام
فرهود جیحونی
فرهود جیحونی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

معرفی یه مرد از جنس تکنولوژی

مرد تکنولوژی
مرد تکنولوژی

من مهرانم. یه پسری که چند روزه وارد 30 سالگی شده. یادم نمیاد تو این عمری که از خدا گرفتم، کاری جزء یادگرفتن مطالب جدید، سرچ تو سایت‌های دیجیتال و یاد دادن مهارت‌‎م به بقیه کاری رو انجام داده باشم. تو دوران نوجوانی من کامپیوتر و تکنولوژی اینقدر پیشرفت نکرده بود. پس مجبور بودم ساعت‌های زیادی رو پای کامپیوتر قدیمی برادرم با سرعت کم اینترنتش بگذرونم تا بتونم یه مطلبی رو یاد بگیرم.

حتی به خاطر امکانات کممون مجبور بودم چند ساعت منتظر بمونم تا تحقیقای دانشگاه و بازی‌های برادرم تموم بشه تا بعد بتونم چند ساعت از کامپیوترش استفاده کنم. اما اینا هیچکدوم جلوی من رو نگرفت و نتونست من رو از رسیدن به هدفام منصرف کنه.

کامپیوتر قدیمی ما با سرعت لاکپشتی
کامپیوتر قدیمی ما با سرعت لاکپشتی

اما خداروشکر الان که وضعیت پیشرفت تکنولوژی خیلی بهتر از قبل شده، تصمیم گرفتم برای اینکه بتونم تجربه‌ها و اطلاعاتم رو به افراد بیشتری انتفال بدم، از امسال شروع کنم به تولید کردن محتوا توی ویرگول، اونم تو حوزه‌های علاقه مندیم.

پس از امروز شروع می‌کنم به تولید کردن محتواهایی در رابطه با خرید، خدمات و تجربه‌هایی که از سایت‌های آنلاین یا کسب و کارهای سنتی داشتم. همین طور سعی می‌کنم نحوه استفاده و ترفندهایی که در ارتباط با دستگاه‌های دیجیتال هست رو پیدا کنم و خیلی ساده به شما آموزش بدم.

حتی تجربه‌های خرید خودم رو از سایت‌های مختلف در اختیارتون میذارم تا شما هم بتونید از سایت‌های معتبر و اصیل خریداتون رو انجام بدید.

خوش حال میشم محتواهای من رو در آینده دنبال کنید و نظرات، پیشنهادات و محتواهایی که دوست دارید برای شما تولید کنم رو زیر مقالات برام بنویسید. این کار بهم کمک می‌کنه بتونم مطالب مفیدتری رو برای شما تولید کنم.

تولید محتواتکنولوژیآموزش
کارشناس شبکه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید