ویرگول
ورودثبت نام
mehrdad.ir
mehrdad.ir
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

فرصت مشارکت در ثبت اختراع - طرح صنعتی - تجاری سازی

با احترام و درود،


من مهرداد هستم و به شما اعلام می‌کنم که در حوزه‌های مختلفی طرح‌هایی برای ثبت اختراع و ثبت طرح صنعتی در دسترس است. این فرصت منحصر به فرد برای صنعتگران و علاقمندان به نوآوری‌هاست که می‌تواند منجر به همکاری و سرمایه‌گذاری در صنعت نواوری شود.


طرح‌های موجود کاملاً قابلیت تجاری‌سازی دارند و در حوزه‌های مختلفی از جمله طرح‌های صنعتی، حمل و نقل، لجیستیک، سخت‌افزار و نرم‌افزارهای مرتبط فعالیت می‌کنند. این طرح‌ها می‌توانند برای صاحبان ذینفع فرصت‌های بی‌نظیری برای مشارکت در صنعت نواوری و رونق بخشیدن به بیزینس‌های ابتکاری و پیشرو باشند.


بنابراین، اگر به دنبال یک فرصت مناسب برای سرمایه‌گذاری و همکاری در صنعت نواوری هستید، از شما دعوت می‌کنم که در وب‌سایت من (mehrdad.ir) مشاهده بخش اختصاصی طرح‌ها و استارتاپ‌های موجود را توجه کنید.


من به دنبال همکاری با افرادی هستم که قدر زمان و موقعیت را می‌دانند و می‌خواهند بیزنس بین‌المللی راه‌اندازی کنند. اگر علاقه‌مند به بررسی این فرصت‌های منحصر به فرد هستید، خوشحال می‌شوم که از نزدیک‌ترین فرصت ممکن کنار هم برای تحقق این اهداف بایستم.


از شما به عنوان یک پتانسیل سرمایه‌گذار و همکار، تشکر می‌کنم و منتظر همکاری مثمر واقعی با شما هستم.


با احترام،

مهرداد

وب سایت مهرداد

https://mehrdad.ir/
ثبت اختراعطرح صنعتی
من از وب سایت مهرداد یک کارآفرین و فریلنسر هستم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید