ویرگول
ورودثبت نام
مهری گلکار
مهری گلکار
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

عاشق فرزندم هستم همینطور که‌هست

بزار از اول صادقانه بگم
ما والدین عاشقی نمیشیم ??
اگه برای عشقمون ، فرزندمون ،همه کار نکنیم
میگی چکار؟ نمی گم لوسش کنیم ، هرچی خواست براش بخریم ، هر کاری کرد نادیده بگیریم نه
چون عاشق (پدر ، مادر)باید مقتدر و‌جذاب و مهربون باشه
ما اگه بخوایم واقعا عاشق باشیم ، باید عاشقی رو بلد بشیم ,چجوری؟
ما باید زبون اونو بدونیم ، نیازش رو برطرف کنیم ، حق عاشقی رو ادا کنیم ، رشدش بدیم ، امن و امانش باشیم.?‍?‍?‍?

اون پدر و مادر عزیزی که فقط دوست داشته و خواسته که بچه داشته باشه ،بچه آورده ،
خواهرانه بگم: عشق گاهی بچه خواستن و بچه نیاوردنه ،اگر و اگر
اگر فرصت و حال یادگیری در موردش رو نداره و مسئولیت پذیر نیست

همه ما حسرتایی داریم ، من حسرتم اینکه‌ کاش زودتر این مسیرو شروع کرده بودم

اول باید فرزندت رو‌بشناسی ، رابطه عالی بسازی و‌ ازش لذت ببری و بجای حسرت از فرصت استفاده کنی

دیدی گفتم عاشقتم ، چون من دوست دارم باهم رشد کنیم .

برای تجربه نوشتن اینجام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید