ویرگول
ورودثبت نام
سید میثم عامری
سید میثم عامری
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

به بهانۀ تعریف از خودم!

بنده سید میثم عامری هنر آموز تجربی و فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مدیریت گردشگری و حالا که این متن را می‌نویسم به‌دنبال رشتۀ تحصیلی مورد علاقه‌ام رفته‌ام و در دانشکده علوم اجتماعی، از محضر اساتید عزیز رشتۀ مطالعات فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد بهره می‌برم.

از ۱۴ سالگی در بازار کتابفروشان حاج‌نایب تهران در ایام تعطیل درس و مدرسه پادویی می‌کردم، دیدار هر روز من با کتاب، آشنایی و علاقه‌مندی به هنر در دوران نوجوانی، بین ما انس ایجاد کرد و به صورت یک‌طرفه شیفتۀ تنوع‌ طرح‌های گرافیکی روی جلد، چیدمان صفحات و تمامی اجزاء مرتبط با آن و در کل ترکیب و تجزیه آن شدم.

از آن لحظه تا ۴ سال بعد که به دفتر مرکزی نشر محمد رفتم، به همین منوال گذشت و به واسطه حجم بالای تولیدات ۷ سال در سمت‌های تحصیل‌داری، ناظر محتوایی، ناظر گرافیکی، ناظر تولید، کارشناس فنی، دستیار ارشد مدیر تولید، حیران و سرگردان در وزارت ارشاد، لیتوگرافی‌ها، چاپخانه‌ها و صحافی‌ها در رفت و آمد و کسب تجربه بودم.

بعد از جدایی از نشر محمد ۲ سال به صورت مدوام صفحه‌آرایی کتب انتشارات الهدی را به عهده داشتم. یک سال در سمت مدیر فنی دفتر نشر فرهنگ اسلامی و ۲ سال بعد از آن مدیر فنی و هنری استودیو طراحی پدیدار و بلافاصله ۳ سال در خدمت مجموعه آرا هنر فاخر ایرانی به عنوان مدیر هنری بودم.

در همین سال‌ها، انتشارات و یک آتلیه هنری برای خود دست و پا کردم و به صورت مستقل برای مجموعه‌های مختلف کارهای گرافیکی و چاپی از مرحله پیش‌تولید تا پس از تولید را انجام می‌دادم. هرچه از سواد بصری بضاعت دارم نتیجۀ تجربیات این چند سال است و حجم دانسته‌هایم در مقابل نادانسته‌ها مثال کاه و کوه!

گرافیستانتشاراتمطالعات فرهنگیاتوبیوگرافیبی‌سوادی
از اهالی بوستان فرهنگ.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید