ویرگول
ورودثبت نام
Hopelover
Hopelover
خواندن ۲ دقیقه·۷ ماه پیش

کانال معلم شو مسئولیت پذیر نیست!!!

با سلام خواننده گرامی ...

فکر کنم بیشتر کسانی که در ازمون استخدامی شرکت کرده اند با کانال معلم شو در ایتا آشنایی دارند .. این کانال کتابچه ای رو برای مطالعه ازمون استخدامی که خلاصه ای از منابع است در اختیار کاربران در برابر مبلغ نسبتا بالایی قرار میدهد.

من خودم یکی از سفارش دهنگان این کتابچه هستم .. این کتاب رو ۴۰ روز قبل از آزمون با پیام ترغیب کننده ای که توی اون اعلام کرده بود در سی روز خوندنش ممکنه سفارش دادم و بعد از ۲ روز پیام من رو مبنی بر سفارش پاسخ دادند و من پای زیاد بودن سفارش ها گذاشتم .

همین طور که میبینید اعلام کردن که ۴ روز الی ۶ روزه به دستم میرسه و گفتند کد مرسوله رو در کانال خواهند گذاشت .. ولی بعد از گذشت ۱۰ روز هنوز کتاب ها حتی ارسال نشده ..اینطور که من پی بردم ایشون حدودا ۲۰۰ یا ۳۰۰ تا کتاب چاپ شده داشتند و همون ها رو ارسال کردند البته ارسال اون کتاب ها هم حتی ۶ روز بعد از ثبت سفارش انجام شده .. و الان فقط ۳۰ روز مونده به آزمون کتاب ما هنوز چاپ و ارسال نشده و حتی ما به تعطیلات خوردیم پس این کتاب ها در بهترین حالت ۱۰ روز مانده آزمون به دست من و بقیه سفارش دهندگان میرسه و اصلا کارایی ندارد.

این درحالی هست که طی این ده روز پیام های من جواب داده نمیشود و پاسخگویی ندارن .. و در مقابل همینطور برای فروش تبلیغات در کانال انجام میشود. در حالی که قادر به ارسال به موقع سفارشات نخواهند بود‌.

پس خواهشی که ازتون دارم اینه که لطفا دیگه در این تایم باقی مانده در این کانال ثبت سفارش نکنید و اگر شما هم مثل من ثبت سفارش کردید و براتون ارسال نشده به ادمین کانال https://eitaa.com/qome_ziba

به اسم قم زیبا پیام بدید و اینکه به پیام هاتون رسیدگی نمیشود رو در میان بگذارید چون این کانال معلم شو رو تبلیغ کرده و ممکنه شماره ای از ادمین کانال معلم شو داشته باشه و شکایات ما رو به ایشون برسونه ... من طالب بازپسگیری مبلغ ارسالی یا دریافت پی دی اف کتاب در زود ترین زمان ممکن هستم .

کانال معلم شومعلم شوازمون استخدامیعباس خورشیدیکتابچه آزمون استخدامی
Just do it
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید