ویرگول
ورودثبت نام
melika.f777
melika.f777
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

کادو برای تولد پسر


تولد همیشه یه مناسبت مهم و قشنگ است که کادو نقطه عطف این جشن است . من که خودم همیشه در جشن تولد ها منتظرم ببینم کادو ها چیه حتی اگه تولد من نباشه . :))

در این نوشته قصد دارم که با توجه به سن پسران برای شما خوانندگان کادو های مناسب پیشنهاد بدم تا شاید کمی در خرید راحت تر کادو به شما کمک کرده باشم.


کادو برای تولد پسر بچه:


پسران در این سن در اوج رشد فکری خود هستند پس بتهرین گزینه برای این سن خرید اسباب بازی های مهیج است تا فکر و جسم انها را به کار بیاندازد.

مثلا میتونید اسکوتر، ربات ، دوربین شکاری بازی فکری و ماشین های اسباب بازی بخرید.

به نظر من که کلی هم دوست خواهد داشت.

کادوی مناسب برای تولد پسر نوجوان و جوان:


یک مدل از کادو هست که تازگی ها داره خیلی مد میشه. روتین نیست و هیجان انگیزه، کادوی خلاقانه و جذابی هم هست مثلا شما میتونید بلیط سینما تاتر سفر کادو بدید.

یا میتونید یه جعبه شکلات و کیک تولد را بخرید. پسر ها عاشق چیز های خوشمزه هستند چه چیزی بهتر از یه کادوی خوشمزه!!


حالا گزینه هایی که شاید روتین تر باشند و آشنا تر اما همیشه مناسب هستند و پر کاربرد اند.


یک کادو مناسب برای تولد پسر لباس است. خب پسر ها معمولا تو خرید کردن کم حوصله هستند پس خرید لباس خوشحالشون میکنه اما حواستون باشه چیزی که میخرید رو دوست داشته باشند.

گزینه بعدی شما خرید لوازم شخصی تر است اما قطعا همه ی اونها رو دوست دارند.

مثل: عطر، کیف و کیف پول ، کمر بند، ماگ ها ، ساعت مچی ، عینک آفتابی، دست بند چرم.

پسران به ظاهر خود اهمیت میدن پس اگه یک پک اصلاح کادو بدین کمک کردین ظاهر اراسته تری داشته باشن تازه این هدیه یکم جدید تر هم هست.





حالا یه سری کادو هایی هستند که جدیدتر اند پسرها بیشتر دوست دارند.

هدیه هایی مثل:

هندزفری بلوتوث، مچ بند و ساعت هوشمند، هارد اکسترنال، اسپیکر و دوربین های دیجیتال.

ولی بهتر است برای خرید اینها این نکته رو در نظر بگیرید که معمولا این دسته از هدیه ها گرون هستندو اگه میخوایین هزینه زیادی کنید و بودجه ی مناسبی دارید برین سراغ این دسته از هدایا.





حالا اگه نظر من رو میخواین من میگم اول علایق اون پسر مهمه بعد از اون هم نسبت و بودجه شما اما به طور کلی همیشه میشه یک کادوی خوب و کاربردی گرفت مثل : دست بند، لباس، پاور بانک و هندز فیری.

خب پیشنهادات من به پایان رسید.

امید وارم مفید باشه براتون.







راهنمای خرید کادوراهنمای خرید هدیهخرید هدیه برای پسرخرید کادو برای پسرکادو برای آقا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید