ویرگول
ورودثبت نام
melika:)
melika:)
خواندن ۷ دقیقه·۴ سال پیش

از کجا اسباب بازی ارزان بخرم {بررسی مزایا و معایب} فروشگاه های اسباب بازی


از کجا اسباب بازی ارزان بخرم !؟ بعد از اینکه شما را با مزایای اسباب بازی و استفاده صحیح از اسباب بازی آشنا کردیم و آگاه شدید که استفاده از اسباب بازی میتواند بسیار در شخصیت و رفتار کودکان تاثیر بگذارد،حال بهتر است تا شما را با فروشگاه های در این زمینه آشنا کنیم و به سوال " از کجا اسباب بازی ارزان بخرم " پاسخ دهیم.

نکته ی بسیار بسیار مهم: این مطلب توسط شخص بنده نوشته شده است و هیچ گونه غرض و نیتی نسبت به این شرکت ها ندارم.فقط نظر شخصی خود را منتشر کرده ام.این هارو میگم تا پدر و مادرهایی که میخوان اسباب بازی تهیه کنند،با خرید اشتباه دچار ضرر نشوند...


همانطور که در سری مقالات قبلیم بارها گفتم،امروزه بسیار استفاده از اسباب بازی برای سرگرم کردن کودکان مفید بوده و جزئی از زندگی روزمره آنها می باشد.حال که میدانیم استفاده از اسباب بازی بهترین روش برای سرگرم کردن و شکل گیری شخصیت و افکار آنهاست،بهتر است تا بدانیم که از کجا اسباب بازی ارزان بخرم .


معرفی فروشگاه های اسباب بازی ( عمده و تک )

حال نوبت آن است تا شما را بهترین فروشگاه های اسباب بازی در ایران به همراه معایب و مزایای آنها آشنا کنیم.پس با ما همراه باشید تا در ادامه بدانید که بایستی از کجا اسباب بازی ارزان بخریم !


1-فروشگاه اسباب بازی hooyo.ir

اولین فروشگاهی که قصد معرفی آنرا داریم و وب سایت هویو می باشد که یکی از سایت های خوبی در این زمینه می باشد.اما نکته ای که در آن وجود دارد این است که تقریبا میتوان گفت اکثر محصولاتشان،بازی های فکری و سرگرمی و کتاب های مناسب برای کودکان می باشد.به همین منظور دیگر اسباب بازی های دخترانه و پسرانه را کمتر در این وب سایت مشاهده خواهید کرد.


2-فروشگاه اسباب بازی happily.ir

دومین فروشگاهی که قصدد معرفی آنرا دارم،هپیلی می باشد که مزیت آن این است که محصولات کامل و بروزی داشته و دسته بندی کاملی در آنرا مشاهده خواهید کرد.اما یکی از عیب های این وب سایت در تحویل کالا می باشد.البته این را هم عرض کنم که من فقط یکبار از این وب سایت خرید کردم و همون یکبار محصول من خیلی دیر به دستم رسید.شاید بیش از 10 روز طول کشید که به نظر من دیر رسیدن محصولات به چند دلیل زیر می باشد.

  • محصولاتشان را از تامین کنندگان تهیه کرده و از زمان ثبت سفارش تا تحویل کالا مدت زمان زیادی طول می کشد
  • مشکل از بخش بسته بندی و انبار گردانی این وب سایت بوده
  • ایراد کار از شرکت های طرف قرارداد جهت ارسال مرسوله می باشد و غیره


3-فروشگاه اسباب بازی aryakid.com

فروشگاه بعدی که قصد معرفی آنرا داریم فروشگاه آنلاین آریاکید بوده و همواره یکی دیگر از فروشگاه های اسباب بازی خوبی است که میتوانید جهت خرید تک و عمده از آنها اقدام کنید.نکته ی بسیار مهم در این فروشگاه این است که دسته بندی کامل داشته و به راحتی میتوان محصولات را جستجو کرد.مثلا کار خوب این فروشگاه،دسته بندی بر اساس سن و برندها بوده و بسیار در پیدا کردن محصول کمک میکند.


4-فروشگاه اسباب بازی payamkala.ir

چهارمین فروشگاه اسباب بازی ، پیام کالا می باشد که مزیت های خاص و خوبی دارد و من 90 درصد خریدهام از این سایته.مزیت بزرگ وب سایت پیام کالا این می باشد که محصولاتی کاملا بروز داشته و روزانه محصولات بسیار زیادی را در سایت خود قرار داده و قدرت تصمیم گیری و انتخاب بالایی دارید.هم چنین بسته بندی و تحویل به موقع آنها یکی دیگر از مزیت های آنها می باشد و مناسب ترین فروشگاه برای خرید عمده اسباب بازی می باشد.


5-فروشگاه اسباب بازی toytoy.ir

فروشگاه اسباب بازی بعدی که قصد معرفی آنرا دارم،توی توی می باشد که البته پس از بررسی این فروشگاه،نمیتوان به سوال " از کجا اسباب بازی ارزان بخرم " پاسخ داد.چرا که یکی از عیب های بزرگ این فروشگاه،محصولات گران قیمت آن می باشد که تقریبا میتوان گفت بخش زیادی از مشتریان به دلیل مشکل مالی از آنها خرید نمیکنند.


6-فروشگاه اسباب بازی پیویو

ششمین فروشگاه اسباب بازی پیویو بوده که یکی دیگر از فروشگاه های خوب حال حاضر بوده و همواره میتوان به عنوان یکی دیگر از فروشگاه هایی شناخت که محصولات بروز و جدیدی دارد.پس میتوان از آن با خیال راحت خریداری کرد.


7-فروشگاه اسباب بازی kikitoys.com

فروشگاه بعدی که میخواهیم درمورد آن صحبت کنیم،فروشگاه اینترنتی کی کی تویز بوده که با اینکه محصولات اسباب بازی بروز و کاملی دارد،قیمت آنها بسیار بالا بوده و این باعث شده است تا خرید از آنها برای همگان میسر نباشد.


خرید اینترنتی اسباب بازی پسرانه

یکی از بخش های مهم برای خرید اینترنتی اسباب بازی پسرانه این است که محصولات آن بخش تکمیل باشد و بتوان محصولاتی را انتخاب کرد که بسیار مناسب برای کودکان و پسران باشد و هم چنین در سنین مختلف تقسییم بندی گردد.در ادامه تعدادی از اسباب بازی های مخصوص پسرانه را معرفی میکنیم که بسییار پرطرفدار می باشند.

انواع تفنگ ساچمه ای

انواع ماشین های فلزی

انواع ماکت های فلزی و پلاستیکی در سایزهای مختلف (ماکت جنگی،ماکت هواپیما،ماکت تریلی و غیره)

انواع اکشن فیگور

انواع پازل و بازی های فکری و غیره


که پیشنهاد میشود برای خرید لگو و ماشین فلزی به سایت پیام کالا،برای خرید بازی های فکری به سایت هویو و برای خرید تفنگ های اسباب بازی در نوع فلزی و ساچمه ای به سایت پیویو مراجعه کنید.


آدرس های سایت های مذکور:

همانطور که در بالا گفتم ما فروشگاه های بسیار زیادی را داریم که در زمینه ی فروش اسباب بازی فعالیت دارند اما برخی از سایت ها هستند که یک محصول به خصوصشان بسیار طرفدار داشته و همواره از قیمت پایین و کیفیت بسیار بالا برخوردار هستند که بندده خودم از خرید این محصولات راضی هستم.روی هر کدام از لینک های زیر کلیک کنید به صفحه ی مورد نظر هدایت می شوید.

خرید لگو

کامیون اسباب بازی

خرید بازی های فکری

خرید تفنگ های ساچمه ای


بقیه وب سایت ها را میتوان از طریق آدرس و اسم هایی که گفته ایم در گوگل پیدا کنید.


جمع بندی:

در این مقاله سعی کردم تا به طور کامل به معرفی فروشگاه های اسباب بازی بپردازم و به پرسش " از کجا اسباب بازی ارزان بخرم " پاسخ دهیم.هم چنین سعی کردم از تجربیات خودم برای خرید از این وب سایت ها برایتان منتشر کنم و برای خرید هر محصول به طور تخصصی بگویم کدام وب سایت ها فعالیت بییشتری دارند و قیمت پایین تر و کیفیت بالا تری دارند.امیدوارم مقالاتی را که منتشر میکنم مورد پسند شما بوده و نظر خود را زیر همین صفحه برای من کامنت کنید:)

اسباب بازیکودکtoysبازی
دانشجوی هنر،عاشق بچه ها (معرفی بهترین سرگرمی های کودکان )
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید