ویرگول
ورودثبت نام
ملیکا امیری
ملیکا امیری
خواندن ۵ دقیقه·۴ سال پیش

با پودر دکلره خداحافظی کنید ، راهکار جدید برای سفید کردن و بی رنگ کردن مو!

اگر یک نفر رنگ موی بسیار تیره ای داشته باشه و بخواد اونو به یک رنگ روشن تبدیل کنه باید اول موهاش رو دکلره بکنه. به این کار از بین بردن رنگ خالص و طبیعی مو میگن. در واقع ما با این بی رنگ کردن مو یا سفید کردن مو میتونیم هر رنگی رو که دلمون بخواد رو روی موهامون استفاده کنیم. این کار برای روشن کردن مو و برای کسایی که میخوان بیشتر از ۳ درجه رنگ روشن تر از موهای فعلی خودشون استفاده کنن انجام میشه.

مثلا اگر یک نفر موی مشکی داشته باشه (شماره ۱) و بخواد موهاشو بلوند روشن بکنه (شماره ۸) باید ۷ درجه موی خودشو روشن بکنه پس باید از عمل دکلره روی این مو استفاده کرد.


خصوصیات یک پودر دکلره خوب چیست؟

خیلی از عوامل تاثیر گذارن روی داشتن یک پودر دکلره خوب . اول اینکه یک پودر دکلره خوب نباید گاز داشته باشه و نباید بعد از ترکیب با اکیسدان پف بکنه . من بهترین پودر های دکلره رو امتحان کردم ولی بیشترشون اون نتیجه ای رو که من میخواستم به من ندادن. در ادامه با من همراه باشید تا بهترین پودر دکلره رو بهتون معرفی کنم.


بهترین پودر دکلره

من ملیکا امیری هستم و حدود 5 سال هست که مشغول آرایشگری هستم. تجربیات من به عنوان یک آرایشگر ثابت کرده که برای بی رنگ کردن مو و رسوندن اون به یک پایه مناسب در کمترین زمان و بدون هیچ آسیبی به ساختمان مو یکم سخت بنظر میرسه. اما من بخاطر کارم و تعداد بالای مشتری هام ، زمان برای من و مشتری هام خیلی مهمه . پس پیدا کردن بهترین پودر دکلره با کمترن آسیب به ساختمان مو خیلی برام مهمه.


خیلی دنبال محصولات متفاوتی گشتم و چیز بدرد بخوری پیدا نکردم! تا اینکه یکی از نزدیکترین دوستام یک پکیجی رو بهم معرفی کرد که با اون میشد توی کمتر از یک ساعت مو رو به یک پایه سفید و بی رنگ و بدون هیچ آسیبی رسوند.حتی موهای آسیب دیده و رنگ شده.



راستش رو بخواین خودمم فکر نمیکردم همچین اتفاقی ممکن باشه تا اینکه دل و زدم به دریا و پکیج رو سفارش دادم و در کمال ناباوری جواب داد! تونستم توی نیم ساعت با دو بار شارژ ، مو های یکی از مشتری هام رو به رنگ سفید و کاملا نرم و سالم برسونم. جالب اینجاست که اصلا این پکیج پودر دکلره نیست و یک ماده کاملا جدید و تازه اختراع شده توسط یکی از ماهر ترین آرایشگر های ایران هست و به جرات میتونم بگم از بهترین پودر دکلره هایی که از بیرون تهیه میکنیم خیلی کارساز تر و سالم تر هست.


پکیج طلایی استاد بیک

حتما واستون پیش اومده برای زدن رنگ دلخواه به مو خودتون یا مشتری مجبور به استفاده از دکلره باشید و بعد از ساعتها شارژ کردن دکلره روی مو ، مو به پایه دلخواه نمیرسه و بعدش متوجه آسیب های جدی روی مو بشید که بسیار آزار دهنده هست.اما با مواد جادویی استاد بیک بدون آسیب به مو، موهاتون رو به پایه دلخواه برسونین و متوجه سالم بودن موهاتون بشید. همه ما میدونیم که پایه و اساس رنگ زیبا ، بی رنگ کردن عالی و بدون آسیب هست و مواد این پکیج ، مخصوص این کار مهمه. شما با تهیه این پکیج میتونین موهای زیر رو سفید کنین :

1. موهای ضعیف

2. موهای آسیب دیده

3. موهای رنگ شده

4. ریشه گیری

5. ترمیم دکلره

6. مشکی

و ...

https://www.aparat.com/v/vXIco


در واقع این مواد با دوبار شارژ میتونه مو رو به پایه سفید برسونه، با کیفیت بسیار بالا و بی نظیر. این مواد رو با اکسیدان ۹,۶ درصد استفاده کنید و نتیجه خارق العاده اونو ببینین. علاوه بر تمام اینها توی این پکیج شما ویدیو های آموزشی برای سفید کردن مو رو دریافت خواهید کرد و با مشاهده کردن این ویدیو ها کاملا قلق کار کردن با این مواد رو یاد میگیرید.


این پک بی نظیر کاملا با پودر دکلره فرق میکنه و طبق تحقیقات و پرس و جو هایی که من انجام دادم محتویات این ماده از مرغوب ترین و بهترین مواد تشکیل شده . این پکیج شامل محتویات زیر هست :

1. طلای یونیزه شده

2. هیدرات ضد حساسیت

3. کرم پروتئین

4. کپسول پرکربنات ومنگنات

5. تنر رنگی و تقویتی

6. اکسیدان (180میلی) 12.9.6


یکی از مهم ترین چیزهایی که این پکیج طلایی من رو جذب خودش کرد این بود که مو رو بدون هیچ آسیبی به رنگ پایه دلخواه میرسوند. بارها برای من و همکاران من اتفاق افتاده که با استفاده از حتی بهترین پودر های دکلره آسیب های جدی به مو وارد شده و ساعت ها زمان صرف شده تا به نتیجه دلخواه برسه. اما یکی از مهم ترین خصوصیات این پکیج طلایی علاوه بر صرفه جویی توی زمان امن بودن اون برای اسفاده روی انواع موهای آسیب دیده هست.

قیمت پک طلایی استاد بیک

این پکیج با متد و مواد جدید و کارشناسی شده و کاملا تضمینی عرضه شده. به دلیل اینکه هنوز این محصول به تولید انبوه نرسیده و توی روند خط تولید کارخونه جریان پیدا نکرده میشه فرصت رو غنیمت شمرد و با قیمت خیلی مناسب این پکیج رو تهیه کرد.


شما اول ویدیو های آموزشی رو تهیه میکنید تا با روند و نحوه کار با این ماده آشنا بشید. قیمت ویدیو های آموزشی ۵۵۰ تومن هست. و بعد از اون مواد پک طلایی رو خریداری میکنید. قیمت این مواد ۷۵۰ تومنه که وزن مواد ارسالی یک کیلو و سیصد گرم میشه .


درواقع یعنی شما این مبلغ رو بابت یک کلیو و سیصد گرم مواد دکلره هزینه میکنید و هزینه آموزش را یکبار پرداخت میکنید و یک عمر از خدمات پشتیبانی اون استفاده میکنید


نتیجه گیری

من دو ماه پیش این پک رو خریداری کردم و هنوز دارم ازش استفاده میکنم.برای من که یک آرایشگر هستم و توی این مدت دارم از این مواد استفاده میکنم خداروشکر تا الان هیچکدوم از مشتری هام ناراضی نبودن.

مطمئنم شمایی که داری این مطلب رو میخونی دغدغه داشتی که بهترین پودر دکلره چیه و چطوری میشه توی کمترین زمان به یک رنگ پایه سفید و دلخواه دست پیدا کرد. من قصدم از نوشتن این مقاله تبلیغ نبود و فقط میخواستم تجربه خودم رو باهاتون به اشتراک بزارم. امیدوارم تونسته باشم با این مقاله بهتون کمکی کرده باشم. در آخر مقاله هم شماره تماس پشتیبانی و آدرس سایت برای اطلاعات بیشتر یا خرید این پکیج رو واستون قرار میدم.موفق باشید!

تلفن مشاوره : ۰۹۱۲۰۹۱۱۲۵۵آدرس سایت :

آدرس سایت :

https://ostadbeyk.com/




بهترین پودر دکلرهسفید کردن موبی رنگ کردن موپودر دکلرهسریع ترین پودر دکلره
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید