ویرگول
ورودثبت نام
ملیکا
ملیکا
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

زندگی آنقدر بلند هست که سریال گمشدگان را دوباره ببینم؟

سریال تلویزیونی لاست یا گمشدگان از سال 2004 از شبکه ی abc شروع به پخش کرد و تا سال 2010 نیز ادامه یافت. و با ریت 8.3 از طرف بینندگان در سایت imdb شاید بتوان Lost را Game of thrones زمانه ی خویش نامید. فکر می کنم من سال 2009 شروع به تماشای لاست کردم و با توجه به این که من متولد 1999 هستم شاید برای تماشای این سریال خیلی کوچک بودم. چند وقت پیش فکر تماشای دوباره ی این سریال از گوشه ی ذهنم گذشت .با وجود قرنطینه ی فعلی و تایم آزاد بالاخره دو قسمت اول این سریال را دانلود کردم. خوشبختانه امروز به راحتی میتوانیم هر فیلم و سریالی را که بخواهیم دانلود کنیم و دیگر نیازی به ساقی فیلم نداریم :) .

قسمت اول سریال بیشتر آشفتگی بازماندگان سانحه ی هوایی را به نمایش میگذارد و حتی دیالوگ های زیادی میتوان گفت ندارد و ما هنوز با شخصیت های داستان آشنا نمی شویم ولی از همان قسمت اول رازآلود و ورای طبیعی بودن جزیره ای که هواپیما در آن سقوط کرده است را میتوان حس کرد و همین رازآلود بودن حس ماجراجویانه ی مخاطب را قلقک می دهد و به خود که می آیید میبینید نشستید و قسمت بعدی را دارید تماشا می کنید.

قسمت دوم گمشدگان کم کم شروع میکند و شما را اندکی با کارکتر های اصلی آشنا میکند و با فلش بک های کوتاه لحظات نفس گیر قبل از سقوط را به شما نشان میدهد.در پایان این قسمت بازماندگان متوجه می شوند که در جزیره تنها نیستند و شما نیز همراه آن ها صدای درخواست کمکی را از رادیو میشنوید که 16 سال است تکرار میشود و سریع میروید قسمت بعدی را میبینید. :)) من هم که میبینید الان اینجا هستم بیشتر منتظر ام قسمت سوم دانلود شود. یادم می آید ابتدا خواهرم و مادرم باهم این سریال را تماشا می کردند و به من هم تماشای آن را توصیه می کردند ولی من با خلاصه ای که از گمشدگان در ذهن داشتم،داستانی در مورد بازماندگان یک سانحه ی هوایی در یک جزیزه، به نظرم سریالی نه چندان جذاب با داستان کلیشه ای می آمد. ولی به جان شما قسم شروع کردن این سریال همانا و تماشای 6 فصل آن بدون نفس همانا.

من در این روز ها به تماشای دوباره ی سریال گمشدگان نشستم و شما رو نیز به دیدن این سریال دعوت میکنم .اگر این سریال را دیده اید نظرتون رو برایم بنویسید.


لاستسریالگمشدگانقرنطینهlost
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید