ویرگول
ورودثبت نام
merlin
merlin
خواندن ۲ دقیقه·۶ سال پیش

قسمت 1 (97/08/07)

موقع کنکور برنامه ریزیم اینطور بود که 24 ساعت زمان رو در نظر میگرفتم و یه مجموعه کار مثلا خواب و غذا و درس و کار و ... رو که داشتم ساعتش رو مینوشتم و آخر هفته جمع میزدم اینطوری میفهمیدم و میدونستم با زمانم ( عمرم ) تو اون هفته چیکار کردم و آخر ماه هم کل ماه رو میفهمیدم، الانم همینطور میخام بکنم، قراره در آخر روز نیم ساعت وقت بزارم برای اینجا و بنویسم.
خب کتاب های کارآفرینی خوجل موجل یه مقدار خوندم، قبلا میگفتم زیاد ولی از وقتی که یه کانون تبلیغاتی بود رفتم برای مصاحبه کاری طرف گفت کتاب میخونی گفتم اره گفت زیاد گفتم اره گفت 500 تا بیشتر! بدش خفه شدم :P خلاصه اره یه مقدار خوندم و تکه سوزنی سواد دارم و خلاقیتی چندان زیاد، در مورد این استارت اپ جدیدم که در زمینه توریستی هست و قراره به زبون انگلیسی و به صورت جهانی کار کنه چند وقتی میشه که تو فکرش هستم و یه سری تحقیق های بازار و رقیب ها و سرچ ها و کانال های درآمدی و ... رو انجام دادم و تازه 2 نفرم ( محتوا، گرافیست) باهاشون صبحت کردم برای کار و بچه های انصافا با سواد و خوبین البته شاید دومی ینی گرافیست رو باهاش کار نکنم چون کار فنیش خوبه اخلاقی هم خوبه ولی یه مقدار بی انگیزه و شله ینی اگه بهش کاری نگی کلا اونم ساکت میمونه و بیخیال میشه، نمیگم اینجور آدما خوبن یا بد ولی از اونجایی که هدف من اینه که سال بعد کل تیم رو انتقال بدم یه کشور اروپایی برای ادامه کار پس به یه آدم پر انرژی و تلاش گر تر نیاز داریم :)
و البته یه نفرم در نظر دارم برای جایگزین کردنش ولی فعلا دست نگه داشتم که بد از اینکه نفر چهارم تیم ینی برنامه نویس تیم رو پیدا کردم اونو عوض کنم ( تا اونموقع هم باز بهش فک میکنم ) امروز که البته الان دیگه شبه، میخام شروع کنم به تبلیغ کردن برای جذب برنامه نویس، راه های خوبی هم بلدم و فک میکنم تا آخر هفته رزومه های زیادی بیاد برام! خب برو که بریم (O:O)

خلاصه :
تبلیغ برای جذب برنامه نویس ( سایت ها، تیزر، کانال ها، گروه ها، دوست و آشنا) 90%*
نگاه به پروژه شخصی* 1 و گرفتن جزییات 80%
انجام اولین مورد از پروژه شخصی 2 30 %

* درصد انتظاری که فک میکنم اون کارو انجام میدم
* از اونجایی که میخام استارت آپ راه بندازم و تا چند وقتی خبری از پول نیست خب باید یجوری از طریق این پروژه ها پول درارم :P

پ.ن: از اونایی نیستم که تازه با استارت آپ آشنا شده باشم و جو گرفته باشم، تا به امروز در استارت آپ های مختلفی کار کردم و خوب بلدم چطوری مثل خیلی ها از اصطلاح های انگلیسی و کلمات قلمبه سلمبه استفاده کنم، جهت بالا بردن کلاس کار ولی خب اینطوری به قول نویسنده ها سلیل تره :P

استارت آپشروعتوریستیدیجیتال مارکتینگبرنامه نویس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید