ویرگول
ورودثبت نام
merlin
merlin
خواندن ۲ دقیقه·۶ سال پیش

قسمت 2 (97/08/08)

اول از همه تا یادم نرفته بگم که این نوشته ها رو من اول روز ینی بد از 00:00 مینویسم و برنامه روز پیش روعه! خب همینطور که شاید خیلی هاتون بد از خوندن نوشته دیشبم حدس زدید، گند زدم :/ ینی اینکه من میخواستم یک شبه روند زندگی 2 3 سالم رو کاملا 100 درصد تغیر بدم و همین باعث شد که اونطوری که انتظار داشتم پیش نرفت و تایم پرتی زیاد داشتم، یه کتابی هست به نام قدرت عادت که نویسنده اش اعتقاد داره که زندگی ما مجموعه ای از عادت هاست و اگر بتونیم این عادت ها رو جوری بچینیم که به سمت موفقیت و چیزی که تمایل داریم بره کل زندگیمون رو میتونیم کنترل کنیم و موفق بشیم. حتی دارن از این قانون تو درمان آلزایمر و اون افرادی که حافظه کوتاه مدت اشون رو از دست دادن استفاده میکنن، خلاصه برای درست کردنش چندتا تغییرات دادم:
- کل برنامه ریزیم رو مکتوب کردم و ساعت ها رو تو جدول نوشتم ( آخر هفته ها جدول رو میزارم که شما هم پیشرفت رو ببینید و عشق کنید ? )
- ورزش و مدیتیشن رو اضافه کردم چون گردش خون بیشتر = تمرکز بیشتر = حافظه بهتر
- تو برنامه ام یه عنوان جدید گذاشتم به نام مجازی که ببینم چقدر تو مجازی دارم الکی میچرخم که بتونم کنترلش کنم و یه عنوان دیگه به نام کتاب ( کلا میخونم کتاب رو ولی بدون برنامه) که بتونم حداقل هفته ای 1 کتاب رو تموم کنم
- از برنامه گوگل کلندر برای نوشتن تموم قرار های کاری و ساعت هایی که تو هفته پر هستم و باید جایی باشم استفاده میکنم که ذهنم خالی تر بشه و از برنامه ترلو ( trello) برای نوشتن اون ایده ها و نوت برداری ها و مدیریت کارهای پروژه هام و حتی ریمایندر استفاده میخام کنم
- زبان رو به برنامه ام اضافه کردم که تا سال بد به صورت حرفه ای فرا گرفته باشمش ( البته زبانم نسبتا خوبه ینی مکالمه و درک مطلب اینا خوبن ولی دیگه حرفه ای تر ? )
تغییرات همینا بود، اگر ببینم بازم یه جایی میلنگم بازم تغییر میدم تا جایی که به سمت عالی شدن برم، خیلی خوب شد اینجا مینویسم چون یجورایی هی خودم رو توی طول روز مجبور میکردم که یه کاری کنم چون بلاخره میخونید و آبروم میره ? پس کلا تاثیر داشت خدایی!
یه کتابی میخوندم به نام سشنبه ها با موری خیلی کتاب شدیدا پر محتوایی بود( فیلمش هم تولید شده، ارزش دیدن داره) یه جاش دانشجوش میگه دیرم شده باید برم، موری میگه بزار یه چیزی در مورد زمان بهت یاد بدم و بد نفسش رو حبس میکنه و تا 16 میشماره! میگه هفته پیش 18 تا بود و شرط میبندم تو تا 100 میری! کل معنی عمر و زمان به همین سادگیه، پس خوب ازش استفاده کن.

روز دومتغییراتزندگیاستارت آپ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید