ویرگول
ورودثبت نام
آژانس تبلیغاتی سیبل
آژانس تبلیغاتی سیبل
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

کسب درآمد و توسعه برند ؛ حضور در شبکه های اجتماعی

همان طور که در بالا ذکر کردیم حضور در شبکه های اجتماعی میتوانید علاوه بر توسعه برند و همچنین کسب درآمد نمائید.حالا این پرسش پیش میاد که آیا با توجه به حضور میلیونی ایرانیان از اینستاگرام تنها یک شبکه فعال داشته باشیم.


من بر خلاف تمامی دوست داران و موافقان 100 درصدی اینستاگرام از چند سال قبل با شبکه اجتماعی لینکدین Linkedin آشنا شدم. اوایل نمیدونستم که چطور افراد رو درخواست بدم و سپس با آنها در ارتباط باشم . چند تا از دوستان کاری خودم رو که فعال هم بودن پیدا کرده و آنها را دنبال و به دوستان آنها درخواست دوستی و کاری میدادم.


امسال پس از گذشت حدودا 3 سال توانسته ام با بیش از 26000 هزار فالوور در ارتباط شروع به کسب درآمد و همچنین توسعه شبکه سازی انجام دهم. در روزهای قبل با تبریک تولد به یکی از مخاطبین خود توانستم از آن فرد پروژه بگیرم.


البته نباید فراموش کرد که حضور من و برند کاری من تنها در شبکه اجتماعی لینکدین نیست و نخواهد بود اما این نوشته را خواستم با شما مدیران و فعالان بازار کسب و کار در میان بگذارم که اگر

اینستاگرام فیلتر شود یا به دلایلی سرور آن چند روزی خدمت رسانی نکرد


آیا باید مجموعه خود را تنها به یک سوشیال مدیا بسپاریم ؟

آیا حضور فعال و مستمر در یک شبکه اجتماعی بدون سود / پر هزینه / اشباع شده موفقیت آمیز است ؟

آیا با صرف هزینه در لینکدین و دیگر شبکه های اجتماعی از اهداف دور میشویم ؟


این سوالات را از خود پرسیده و پاسخ آن را با من در میان بگذارید



مرصاد منصوری Mersad Mansory

موسس و مدیرعامل هلدینگ سیبل



هلدینگ سیبلمرصاد منصوریلینکدینlinkedinاینستاگرام
آژانس تبلیغاتی سیبل :: مشاور و مجری کلیه امور طراحی چاپ و تبلیغات در کشور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید