بازی سازی در متاورس رنگ چیست ؟
قدرت بازی سازی در متاورس رنگ در چه سطحی از تخیل و تصویرسازی ذهنی قرار دارد ؟
و تا چه حد می تواند مخاطب را در درون خود غرق نموده و رابطه ای جدای ناپذیر با او ایجاد نماید ؟
آیا متاورس رنگ این ظرفیت را دارد تا به یک دغدغه برای بازیکنان و مخاطبان خود تبدیل شده و ارتباط عاطفی و روانی با ایشان برقرار نماید ؟
در طراحی بازی متاورس رنگ تا چه حد از دانش هایی چون روانشناسی . جامعه شناسی . فلسفه . علوم انسانی و اجتماعی و زیر شاخه های آن استفاده شده است ؟ و نحوه استفاده از این دانش ها در روند بازی و بازی سازی برای آن چگونه می باشد ؟
در بازی سازی متاورس رنگ چقدر از عوامل هیجان زا استفاده شده است ؟ ایا اصلا این بازی هیجانی نیز دارد ؟
آیا در بازی متاورس رنگ عامل اصلی هیجان و جذابیت بازی در چیست ؟ و چه عواملی می تواند مخاطبان را به سمت بازی متاورس رنگ بکشاند ؟
آیا در بازی متاورس رنگ عامل اصلی جذابیت بازی صرفا درآمدزایی آن که از طریق خرید و فروش زمین و املاک انجام می شود . می باشد ؟ و یا استفاده از خود قوانین بازی وقصه پردازی در پلن های بازی باعث می شود تا علاوه در درآمد زایی مخاطب به سمت این بازی کشیده شده و از ان حتی به عنوان یک بازی سرف استفاده نماید ؟
تیم طراحی و بازی ساز متاورس رنگ چه کسانی هستند و دارای چه تخصص هایی می باشند ؟ و در طراحی بازی از چه اصول و قواعدی الگو گرفته و ان را در بازی پیاده نموده اند ؟
در شیوه بازی سازی متاورس رنگ تا چه حد از بازی متاورس آپلند الگوبرداری شده است و این الگوبرداری در کدام بخش های بازی قابل مشاهده می باشد ؟
نقش روانشناسان و روانپزشکان در طراحی بازی متاورس رنگ چگونه بوده ؟ و آیا اساسا در طراحی بازی از مشاوران روانپزشک و روانشناس در این پروژه استفاده شده است ؟
.
.
.
.
.
مشاهده و مطالعه پاسخ این پرسش ها و توضیحات بیشتر .