ویرگول
ورودثبت نام
میثم غلامی
میثم غلامی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

سئو یا تولید محتوا، مسئله اینست!

سلام، میثم غلامی هستم طبق معمول!
همونطور که قبلاً هم گفتم سالهای زیادی هست که در زمینه طراحی سایت فعالیت داشتم و دارم. اخیراً اما با تمرکز بیشتر در زمینه سئو فعالیتم رو ادامه دادم.

در این پست میخواستم به مسائل و مصائب (!) موجود در رابطه با سئو و افرادی که در این زمینه مشغول فعالیت هستند صحبت کنیم.

یکی از بزرگترین مشکلات در زمینه سئو یا SEO اینه که افرادی که به دنبال کارشناس سئو هستند، انتظار دارند که کارشناس سئو وظایف کارشناس محتوا رو هم انجام بده و در واقع تولید محتوای متنی و سئو شده هم انجام بده.

علاوه بر اون و حتی از اون هم بدتر، انتظار دارند که کارشناس سئو وظایف دولوپر سایت رو هم بر عهده بگیره، که این وظایف واقعاً سنگین و خارج از توانایی یک فرد می باشد.
من خودم طبق تجربه هایی که داشتم، اکثر کارفرماها این ذهنیت اشتباه رو دارند.


آگاه سازی از شرح وظایف سئو ، وظیفه کارشناس سئو


البته این امر وظیفه کارشناس سئو هست که کارفرما رو در این رابطه راهنمایی کنه و در صورت موافقت اون تیم تولید محتوا و طراحی سایت و پشتیبانی تشکیل بده، در غیر این صورت برای کاهش هزینه ها این موارد رو برون سپاری کنه.

در پست بعدی بحث رو ادامه میدیم، اگر کارشناس سئو و یا محتوا هستید شما هم مشارکت کنید :)

میثم غلامی بودم! ;)

تولید محتواسئوطراحی سایتمیثم غلامی
حدوداً از سال 82 که رفتم هنرستان رشته ی کامپیوتر، طراحی وب، پشتیبانی شبکه و نرم افزار انجام دادم،اخیراً هم سئو، گوگل ادز ، تولید محتوا و کلاً دیجیتال مارکتینگ... در کل عاشق هرچی به کامپیوتر مربوط باشه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید