ویرگول
ورودثبت نام
میثم غلامی
میثم غلامی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

میثم غلامی هستم!

یادش بخیر قبل تر ها که تو بلاگفا زیاد مینوشتم، با صبر و حوصله کافی در مورد مسائل مختلف و خاطرات و تکنولوژی روز و خلاصه همه چیز مینوشتم! اسم میثم غلامی هم تو گوگل لینک 1 بود.

اون موقع هم شبکه اجتماعی خاصی نبود، البته اواخر که دیگه فیس بوک اومد و خیلی ها مهاجرت کردن از وبلاگ و فروم و ... به فیس بوک.

خلاصه، میخوام بگم که با توجه به مطالب زیادی که از من بود در سایت های مختلف،اون موقع هر کی اسم منو سرچ میکرد من نتیجه اول بودم. چند تا از دوستان قدیمی خودم رو هم از این طریق پیدا کرده بودم اون زمان


ولی الان با اینکه خودم تو زمینه سئو فعالیت دارم، به زور تو صفحه دوم میشه منو پیدا کرد!

جایگاه بسیار متزلزل و نامناسب من در صفحه دوم گوگل :(
جایگاه بسیار متزلزل و نامناسب من در صفحه دوم گوگل :(


تو صفحه اول یه آخوند به نام حجت الاسلام میثم غلامی هست :)))

یه خواننده هم فکر کنم به همین اسم هست!

یکی دو تا هم تو اینستاگرام هست که واینر و بلاگر و از این چیزا هستن :))))

خلاصه از امروز اقدام و عمل رو آغاز کردیم برای بهتر کردن وجهه خودمون در اینترنت :)

به امید خدا

بریم که بترکونیم






https://www.instagram.com/meysam_gholami1987/

https://www.instagram.com/pouyaco.ir/

www.pouyaco.ir

linkedin.com/in/meysam-gholami



میثم غلامیسئوشبکه اجتماعیگوگلمیثم
حدوداً از سال 82 که رفتم هنرستان رشته ی کامپیوتر، طراحی وب، پشتیبانی شبکه و نرم افزار انجام دادم،اخیراً هم سئو، گوگل ادز ، تولید محتوا و کلاً دیجیتال مارکتینگ... در کل عاشق هرچی به کامپیوتر مربوط باشه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید