ویرگول
ورودثبت نام
میثم
میثم
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

ماجرای سفرادوایز یا همون پیشنهاد سفر چیه؟

خب من خیلی وقته که اینجا نبودم و راستش خیلی نمیخوام وقت کسی و بگیرم. فقط دلم میخواد تا یک چیزی و باهاتون به اشتراک بذارم.. این محتوا تبلیغاتی نیست، ولی قراره یک چیزی معرفی بشه.. خب بذارید اینطوری بگم.. من عاشق سفر و عاشق نوشتنم..

این سفر رفتن و نوشتنه کنار هم جمع شد و تبدیل شد به سفرادوایز. یک وب سایت خودمونی و کوچولو که قراره فقط تجربه های سفر رو به اشتراک بذاره و بهتون پیشنهاد سفر بده. مسیر رو نشون بده، از قشنگیاش بگه. از تجربه ها بگه و در نهایت شما رو هل بده. یه هل کوچیک که باور کنید سفر رفتن سخت نیست و همیشه پول خیلی زیادی نمیخواد. فقط باید تصمیم بگیرید و بخواید.. و اره. همین. دوست دارم که سفرنامه ها و تجربه های من رو در سفرادوایز دنبال کنید و بهم هینت بدید که چطوری میتونه بهتر بشه؟


سفرادوایز
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید