ویرگول
ورودثبت نام
محمدحسین ستاریان
محمدحسین ستاریان
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

چگونه بیت کوین بخریم؟


دیگه امروز کسی نیست در مورد رمز‌ارز‌ها و مخصوصاً بیت کوین نشنیده باشه. بیت کوین، که یه زمانی برای اکثریت مردم ناشناخته بود الان ستاره‌ی بازار سرمایه‌ست و احتمالاً آینده‌ی فوق‌العاده‌ای هم منتظرشه. واسه همینه که خیلی از متخصص‌های بازار‌های سرمایه می‌گن اگر هم نمی‌خوای رمز‌ارز ترید کنی،‌ حداقل یکم بیت کوین بخر بذار یه گوشه‌ای چون قطعاً بعدا خیلی به دردت می‌خوره.

پس تا اینجای کار می‌دونیم بیت کوین خیلی چیز آینده‌دار و باحالیه.

اما مشکل کجاست؟ بخاطر اینکه کوچک‌ترین حرکتی تو بحث رمزارزها بخوای انجام بدی، یهو کلی محدودیت و ابهام جلو پات سبز میشه... از این که خب اصلاً این اصطلاحاتی که این ور و اون ور میگن یعنی چی؟ حالا من خریدم اصلاً، بیت کوینم کجاست؟! این سایته که دارم می‌خرم فردا جمع کنه چی؟ …یا حتی بدتر مثل قبلیا ببندنش چی؟ اوه، احراز هویت چی میگه؟ دو روز دیگه نیان بگن چرا خریدی؟ یا اگه ترکوند بگن خوب مالیاتت رو رد کن بیاد...؟

خوووب اینجاست که می‌رسیم به نقطه طلایی بحث.

می‌خوایم یه راهیی رو بگیم که خرید و فروش بیت کوین رو به‌راحتیِ گرفتن سکه کنه، باسه‌ی همه.

و اون چیه؟ گاردیو، آسان‌ترین و ایمن‌ترین روش برای خرید، نگهداری و هدیه‌دادن بیت‌کوین.

قبلش یکم بحث فنی کنیم (قول میدم یکم)، ببینید من ده هزار تومن پول دارم اونو کجا می‌ذارم؟ تو کیف پولم. بیت کوین هم کیف پول داره که هر کی داراییش اون توئه، حالا این کیف پول چیه رو بعداً میگم؛ ولی مهم اینه که همه دردسرای بالا از همین جا شروع میشه. این کیف پول (که همه‌ی پولامون توشه) دست کیه؟

حالا چی میشه اگه وقتی من یکم بیت کوین می‌خوام بخرم پولم و کیف پولش رو به‌صورت فیزیکی می‌دادن بهم؟ دقیقاً مثل وقتی که میرم طلا می‌خرم!

خوب گاردیو همین کار رو می‌کنه. یعنی میری میگی آقا من انقدر بیت کوین می‌خوام، بیت کوین‌ات و کیف پولش رو به‌صورت فیزیکی برات در سراسر ایران می‌فرستن! دیگه اون دست توئه و نه هیچ جای دیگه و هر جا سکه و طلات رو می‌ذاری اونم بذار.

حالا اگه بخوای بفروشیش چی؟ فقط کافیه QR کد روی کارت رو توی Trust Wallet اسکن کنی و دکمه send رو بزنی و پول رو به هر صرافی ارز دیجیتال که خواستی به قیمت روزش بفروشی و ریال بگیری. خود گاردیو هم هر وقت بخوای ازت می‌خردش. بازم به راحتی فروش سکه شایدم راحت‌تر.

پس خوبیش چی شد؟ من یکم پول دارم می‌خوام بیت کوین بخرم؛ می‌تونم هر مبلغی دلم می‌خواد (از حدود سیصد هزارتومن شروع میشه) رو از گاردیو بیت کوین بخرم. اگرم بخوام می‌تونم ناشناس بمونم. پولم دست خودمه و هر وقت بخوام از هر روشی بخوام نقدش می‌کنم. یه نکته‌ی ریز دیگم داره که یکم فنیه.

اونم اینه که بیت کوین‌های گاردیو رو شبکه BEP2 هستش که نتیجش میشه اینکه بعداً که می‌خوای پولت رو نقد کنی لازم نیست مثل بقیه ششصد هفتصد هزار تومان کارمزد بدی، فقط حدود ده هزارتومن کارمزد داره که گاردیو اونم توی کارتت علاوه‌بر مبلغ اصلی گذاشته.

پس خیلی راحت حتی می‌تونی این کیف‌پول رو به هر کسی که خواستی هم هدیه بدی. دقیقاً یعنی یه کارت هدیه‌ بیت کوین واقعی!

پس در نتیجه؛ اگه یه کارتی می‌خری که مثلا ۰٫۰۰۱ بیت کوین داره توش، وقتی می‌خوای برداشت کنی ازش دقیقاً ۰٫۰۰۱ بیت کوین می‌تونی برداشت کنی و این فوق‌العادست.

website: guardio.tech

Telegram Channel: @guardio_wallet

Telegram Support: @guardiowallet


بیت کوینرمز ارزکریپتوگیفت کارترمزنویس
.in what Dunning & Kruger called valley of despair
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید