ویرگول
ورودثبت نام
محمود فراهانی
محمود فراهانی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

املا ۲۰ یا انشاء ۲۰؟ کدام را انتخاب می‌کنید؟

یه روز سرد زمستونی بود می خواستم از خونه برم بیرون یه دفعه متوجه شدم که هوا خیلی سرد شده و داخل خونه بودم متوجه سردی بیرون نشده بودم رفتم سر کمد قسمت لباس های زمستونی بین دوتا لباس گیر کرده بودم نمیدونستم کدودمو انتخاب کنم یکی از لباس ها خیلی گرم بود ولی ظاهر زیاد جالبی نداشت، لباس دیگه خیلی شیک بود ولی یکم نازک تر بود و احساس کردم اگه اینو بپوشم سردم میشه ولی زیبایی و شیک بودنش منو مردد کرده بود که کدوم رو انتخاب کنم اولی گرم بود ولی ظاهر زیبایی نداشت دومی ظاهر زیبایی داشت ولی گرمای خوبی نداشت الانم تو شرایطی مشابه همین گیر کردم نمیدونم توی متنی که میخام بنویسم ظاهر زیبا را انتخاب کنم یا یا باطن و ساختار خوب؟ بله بین املا و انشاء گیر کردم. املا ظاهر خوب رو فراهم می کنه و انشاء ساختار خوب رو ایجاد می کنه ولی بهترین انتخاب میتونه هر دو در کنار هم باشه در عین حال که ساختار خوبی داره ظاهر خوبی هم داشته باشه یعنی املای درست در کنار انشای خوب...


انتخابظاهر زیباییساختاراملاانشاء
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید