ویرگول
ورودثبت نام
میم.الف
میم.الف
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

اهل کجایی؟ حاشیه ای بر تشییع شهید الداغی

اهل کجایی؟

حاشیه ای بر تشییع پیکر شهید مهندس حمیدرضا الداغی


ساعت نه و نیم صبح رفتم خیابان بیهق. ایستاده بودم گوشه ای. یک پیرمرد و یک روحانی کنارم بودند. داشتم دانش آموزهای آموزشگاه شهید احسان آرمان نسب را نگاه می کردم. همین طور با چشم هایم دنبال می گشتم و مدارس را برای خودم فهرست می کردم: هنرستان دختران کارآفرینان، دبستان اشراقی، دبستان ارشاد1، دبیرستان دکتر محمد معین، هنرستان شریعتی، عدالت فسنقر و مدارس دیگر.

پیرمردِ کناری بهم گفت:

- اون امام زاده ست؟

دستش را گرفته بود سمت چپ. سر چرخاندم سوی گنبد.

- بله. امام زاده یحیی ست.

گفتم: شما اهل کجایید؟

گفت: کاشمر.

- تنها آمدید؟

- نه. بیست نفر زن و مردیم.

- چه طوری آمدید؟

- مینی بوس کرایه کردیم و راه افتادیم سبزوار.

به مغازه ها نگاه می کردم که بسته بودند. و مردمی که آرام آرام می آمدند.

شهید الداغیشهید غیرتخوش غیرتجوانمردسبزوار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید