ویرگول
ورودثبت نام
محمد صادقی
محمد صادقی
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

من موفق میشم،نه فورا ولی قطعا


با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی ویرگولی های عزیز .اول بگم که من نویسنده نیستم پس ببخشید اگر کم یا کاستی داره . قبل شروع خودمو معرفی کنم بهتون . من محمد صادقی هستم بیست سالمه و مدیر وبسایت اورژانس وب هستم . من تو این سن چند سالی هست که برنامه نویسی انجام میدم . یه پروژه داشتم واسه طراحی یه سایت،آقا داشت باهام صحبت میکرد و یه جوردی درد و دل میکرد . اون آقا یه وبلاگ داشت ( هفت سال پیش رو میگفت ) و واسه داداشش که چن سال از خودش کوچک تر بود یه کانال زد داخل یوتیوب و بازم یکی زد داخل آپارات داشت و توی اون کانال ها فیلم های جذاب میزاشت .

یه روز یه ایمیل واسش اومد که دامنه ای که واسه وبلاگ اون دو کانال زده بود رو تمدید کنه . دوستمون گفت من دیگه پشیمون شدم و از اینکه این کانال ها واسم نون و آب بشن پشیمون شدم .

دامنه تمدید نشد و مالکیت ازش گرفتن .

دوستان این کانال ها در روز حدود ۲ یا ۳ هزار بازدید هر ویدیو میخوره ، گفت کنجکاو شدم روفتم دامنه رو داخل مرورگر زدم دیدم زده فروشی ۱۲ میلیون تومن .

قطعان هر کسب و کاری که با اون دامنه بخواد راه اندازی بشه موفق میشه چون قطعا این همه بازدید باعث ترافیک بالایی داخل سایتش میشه . اون دوستمون دیروز گفت که پشیمون شدم از اینکه واسه ۵ هزارتومان اون دامنه رو تمدید نکردم پشیمونم .

فقط یک لحظه به این فکر کنید که اگه اون آقا اون دامنه رو تمدید میکرد امروز چه کسب و کاری داشته بود واسه خودش .

گاهی موفقیت در دستان ماست ولی چشمانمان بسته است و آنرا نمیبینیم ، همین که دور شود میبینیمش و حسرتش را میخوریم .

کمی چشمانمان را باز تر کنیم❤??.

در پایان تشکر میکنم تا پایان همراه ما بودین . امیدوارم که شما با چشمان باز به اطرافتان نگاه کنید .

در آخر منتظر نظرات و انتقادات شما در کامنتها هستم .

برنامه نویسیموفقیتانگیزشیمن موفق میشوممن میتوانم
مدیر وبسایت اورژانس وب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید