ویرگول
ورودثبت نام
mhsn
mhsn
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

تی تایپ:تمرین و یادگیری تایپ ده انگشتی فارسی

تی تایپ | آموزش و تمرین تایپ ده انگشتی
تی تایپ | آموزش و تمرین تایپ ده انگشتی


صفحه کلید در رایانه های رومیزی و همراه یکی از قطعات مورد نیاز برای کار های کامپیوتر حتی کار های روزمره است که خیلی از اشخاصی که با کامپیوترشان کار میکنند طریقه استفاده صحیح از آن را نمیدانند.

مدت ها بود که خودم در حال یادگیری تایپ ده انگشتی بودم-با اینکه بدون نگاه کردن به کیبورد میتونستم تایپ کنم اما خطا های تایپیم کمی اذیت کننده بود-سایت های ایرانی و خارجی رو زیرو رو کردم و هرکدوم که آموزش یا تمرینی در این باره ارائه میداد رو دنبال کردم و تمرین کردم.

حالا من دارم این متن رو در وضعیتی مینویسم که به تایپ ده انگشتی مسلط هستم و به عنوان برنامه نویس فکر کردم که میتونم وب سایتی ساده و سبک رو ارائه کنم که بشه توش تایپ ده انگشتی رو تمرین کرد و از طریق آموزش های سایت یادگرفت و حاصل این تصمیم شد ایده تی تایپ

تی تایپ چی هست؟

تی تایپ - TType.ir - یک وبسایت ساده و سریع هست که میشه توش تایپ تمرین کرد و از طریق آموزش ها انگشت هارو تمرین داد که تایپ سریع و بدون خطا هنگام برنامه نویسی / نوشتن نامه / چت و... داشت.

همین الان شروع کنید و از امکانات کاملا رایگان این وبسایت استفاده کنید.

امضا:MoHsEn


تایپبرنامه نویسینامه‌ نگاریتایپ ده انگشتی
برنامه نویس وب و Native،گاهی نوازنده گیتار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید