من که عاشق preloader هام، علی رغم اینکه خیلی از ماها اعتقاد داریم که performance حرف اول رو میزنه اما باید یکچیزی رو در نظر بگیریم که انیمیشنها خوبن اما مثل هر چیزی دیگه ای که زیادیش خوب نیست، قطعا استفاده زیاد از انیمیشنها نرم افزارمون رو سنگین میکنه?.

یکی از مهمترین بخشهایی که ما برای افزایش ux برناممون باید بهش خیلی توجه کنیم اینه که توی عملیاتهایی که نیاز به زمان داره(مثل ارتباط با سرور، خوندن و نوشتن هارد دیسک و ... )باید به کاربر عزیزمون نشون بدیم که عملیات مورد نظرش در حال انجامه و بهش این احساس رو منتقل کنیم که "ما در حال پردازش درخواستتونیم لطفا یکمی بهمون زمان بدید?"
حالا چجوری اینکار رو انجام بدیم؟سادس، با ساخت یک مجود جالب به اسم preloader که البته اسمهای دیگه ای هم مثل laoder, loading, ...هم داره.بیاین بریم چندتاشو باهم بسازیم

آدرس سورس کد:
glitch preloader

آدرس سوس کد:
spinner preloader

آدرس سوس کد:
Rocket preloader

آدرس سوس کد:
logo preloader
امیدوارم که این چند نمونه ساده بتونه ایده های خیلی خوبی برای ساخت preloader های پیشرفته تر بهتون بده?.