ویرگول
ورودثبت نام
میلاد عبایی
میلاد عبایی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

بازاریابی افزودنی یا بازاریابی ارزش افزوده

ورژن کامل این مقاله رو تو سایتم میتونین بخونین

مثال برای بازاریابی ارزش افزوده

برای مثال یک پیتزافروشی میتونه بگه که من پیتزا با کیفیت عالی یا قیمت پایین می دم.

این میشه پرزنت کردن ساده کسب و کارش، حالا میتونه پیشنهادش رو به صورت دیگه هم بیان کنه:

بگه فرض مثال با خرید پیتزا از من در ازای هر یک پیتزا دو تا پیتزا بگیرید یا با خرید پیتزا از من پیک رایگان دریافت کنید.

پس بازاریابی ارزش افزوده بازاریابی هست که در اون بیزینس پیشنهاد خودش رو با ارزش بیشتر به مخاطبش ارائه میکنه.

توضیحات تکمیلی برای Augmented Marketing

ببینین الان تعریف این استراتژی رو میدونین و مثال هم براش گفتیم.

حالا بیاین یکم با هم بازش کنیم.

در حالت نرمال مشتری یک پولی رو پرداخت میکنه و به ارزش اون پولی که پرداخت کرده یه چیزی دریافت میکنه.

در واقع همون قدر که پول میده همون قدر آش میخوره، ایده بازاریابی ارزش افزوده این هست که ارزش بیشتر ایجاد کنیم.

یعنی بیشتر از مقداری که پول داده بهش آش بدیم یا علاوه بر آش یه چیزای دیگه ای هم بهش بدیم.

مثلا چیا :

  • حجم بیشتر محصول
  • زمان بیشتر
  • احترام
  • حسه خوب
  • جایزه
  • آسون کردن کارش
  • پشتیبانی

و هزار تا چیز دیگه که نسبت به هر کسب و کار متفاوت میشه.

واسه اینکه تکرار مکررات نکنم اینجا بخش اشتباهات متداول رو بخونین اونجا بیشتر بازش میکنم.

در مورد ورژن کامل مقاله بالا براتون گفتم.

دیگر مقالات هم در باب استراتژی های بازاریابی تو سایت خودم آماده هستن و تقریبا هر یک هفته یک مقاله به اونها اضافه میشه.

بازاریابی ارزش افزودهAugmented Marketingبازاریابی افزودنیاستراتژی بازاریابیاستراتژی های بازاریابی
میلاد عبایی هستم. اینجا قصد دارم یکسری از استراتژی های بازاریابی رو به زبان ساده به اشتراک بذارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید