ویرگول
ورودثبت نام
MiladBangini
MiladBangini
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

بیگ دیتا چیست؟

سلام ،امروز صبح از خواب بیدار شدم صحبانه خوردم و قرار بود با دوستم به مدرسه بریم وقتی منتظر دوستم بود تا آماده بشه توی اینستاگرام می چرخیدم که یک دفعه یک پست دیدم در مورد برنامه نویسی بود عنوانش رو درست یادم نیست ولی در مورد پر درآمدترین حوزه های برنامه نویسی صحبت می کرد اولین رو نوشته بود (متخصص بیگ دیتا) با درآمد میانگین 165 هزار دلار در سال معادل 8 میلیارد در سال...

برای من جالب بود که بیگ دیتا چیه تا عصر کاری بهش نداشتم اول از دوست خوبم پرسیدم که خیلی خوب جواب مو داد ولی خواستم اطلاعات بیشتری کسب کنم برای همین رفتم تحقیق کردم حالا اومدم برای شما به زبانی کاملا ساده توضیح دهم که بیگ دیتا چیست؟

در واقع اسمش روشه یعنی دیتای بزرگ، کسب و کارهای بزرگی مثل فیلمو و آپارات و... اطلاعات زیادی دارند و روز به روز داره بیش تر میشه این اطلاعات رو نمی توانند با هیچ نرم افزاری یا روش سنتی مدیریت کنن برای همین یک متخصص بیگ دیتا نیاز دارند که اطلاعات را برای آنها تجزیه و تحلیل کنه تا استراتژی های خودشون رو به خوبی بچینن

حالا که میدونین بیگ دیتا چیه بیاید بهتون بگم بازار کار این حوزه چطوریه؟

بازارکار برای این حوزه فوق العاده هست و پر درآمدترین حوزه است (درآمدش رو بالا گفت) اگر شما توی این حوزه متخصصصص بشید بی کار نمی مونید برای مثال شرکت های فیلم سازی به شما نیاز دارند که براشون تجزیه و تحلیل کنید که مخاطب بیشتر به چه فیلم های علاقه داره و حتی بانک ها هم به متخصص بیگ دیتا نیاز دارند.

حوزه های دیگری مثل هواشناسی و حوزه سلامت و آموزش و.. هم شامل می شود.

ممنون که تا انتهای این بلاگ همراه من بودید.

بیگ دیتابرنامه نویسی
سلام، بنده میلاد بنگینی هستم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید