ویرگول
ورودثبت نام
میلاد حضرتی
میلاد حضرتی
خواندن ۱ دقیقه·۶ سال پیش

اولین مطلب من

سلام!

خیلی عالیه که اینجا هستم و میتونم بنویسم و بخونم و چیزای جدید یاد بگیرم و چیزایی هم حتی یاد بدم.

سعی میکنم هر وقت ذهنم در مورد موضوعی پر بود یا مطلب ارزش گفتن داشتم اینجا بنویسم و بخونید و اگه دوست داشتید هم، من به خودم امیدوار بشم:)

والا دوست نداشتم که بخوام با سیاست شروع کنم اما خب میبینم امروزا چقد اکانت های فیک از سر و کول فیسبوک و توییتر میرن بالا اونم توییتر فارسی. البته یادش بخیر اکانت توییتر فیک یه معنای دیگه داشت اونم صرفا واسه اذیت کردن یه نفر با شوخی و مسخره بازی بود یا مثلا کسی فالومون کرده بود که نمیدونستیم واقعا این حرف رو توییت کنیم ما رو چجور جاج میکنه . در ضمن یاد بگیریم اینقد جاج نگیم بگیم قضاوت!

یه گروهی هشتگ دستشون دادن همشونم اینطور شروع میشه که طرف همه فک و فامیلش فلان شهره و الان اون شهر داره سقوط میکنه وکلی کشته داشته درگیری ها.

تازه مواردی هم داشتیم که حتی فرصت نکردن از گوگل مپ ببینن که ایذه دریا نداره که سپاه بخواد از طریق دریای ایذه شهر رو پس بگیره و کازرون هم فرودگاه نداره که سپاه بخواد از طریق هوایی شهر رو پس بگیره.

واقعا دلم به حال این افراد میسوزه. صد بار باید بهشون گفت که بچه جون موساد بیکار نیست اینقد به تو که حیف نونی پول بده که همه رو با این چرت و پرتت به باد فنا بدی. حداقل خوب فارسی یاد بگیر وقتی بهت ضرب المثل ایرانی میگن گیریپاچ نکنی ندونی چجور ریپلای کنی!
والا بخدا!

یکم برای آبروی نداشته موساد آبروداری کنین زشته قباحت داره!

اولین‌ پستایذهکازرونموسادسپاه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید