ویرگول
ورودثبت نام
milad
milad
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

راز موفقیت باب پراکتور چیست؟

باب پراکتور
باب پراکتور

در این مقاله قصد دارم چند تا استراتژی های باب پراکتور را که او را به مولتی میلیونری رساند از زبان خودش به شما بگویم. باب پراکتور بیش از 57 سال است که در زمینه موفقیت فردی فعالیت دارد. او هم مانند بسیار از افراد در دوران زندگی خود رنج و سختی های بسیاری کشید و قرض و بدهی های زیادی داشت. ولی در عرض 2 سال توانست میلیونر شود. برای شناخت بهتر باب پراکتور پیشنهاد میکنم این مقاله را بخوانید.

باب پراکتور میگوید طی محاسباتی که انجام داده بودم باید 16 ماه تمام و کمال حقوقم را به بدهی هایم میدادم تا از شر آنها خلاص شوم. همین طور ادامه میدهد که من کارها و شغل های زیادی را امتحان کردم و در همه آنها به اندازه ای کار میکردم که فقط اخراج نشوم ولی متاسفانه اخراج هم میشدم.

اوضاع در آنجا بدتر شد که باب پراکتور امیدش را از دست داد اما بخت او یار شد و یکی از دوستانش را در تورنتو دید، و از او کمک خواست. دوستش به او کتابی و از باب پراکتور خواست که آن را کامل بخواند. باب پراکتور میگوید این کار او را به یک جک شباهت دادم چون من از او کمک خواستم و او به من کتاب داد!

باب پراکتور میگوید پس از مدتی تصمیم گرفتم که به کتاب یه نگاه کوچیک بندازم تا ببینم چیه. از بس دوستم اسرار به خواندن آن داشت که وسوسه شدم. او میگوید آن کتاب را باز کردم و مقداری ازش را خواندم متوجه شدم این کتاب میتونه به من کمک کند.

وی میگوید اوایل مانند کتاب جک آن را میخواندم ولی مدتی بعد از تأثیر آن بر روی ذهن و افکارم آشنا شدم. آن کتاب طرز فکر مرا عوض کرد و باعث شد من ایده های جدیدی به سرم بزند و بتوانم کم کم یک شرکت برای خودم تأسیس کنم.

باب پراکتورموفقیت باب پراکتورقانون جذب باب پراکتور
میلاد هستم از تهران و از آشنایی با شما خوشحالم، قصد دارم مطالبی رو بنویسم که بتونه برای بهتر شدن زندکی شما مفید باشه. امیدورام آنها را بپسندید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید