ویرگول
ورودثبت نام
میلاد عباس زاده
میلاد عباس زاده
خواندن ۶ دقیقه·۲ سال پیش

بیوگرافی شهین تسلیمی

بیوگرافی شهین تسلیمی

? by blog.digis

ژانویه 2, 2023

in بازیگران

0 0

0

?

بیوگرافی شهین تسلیمی

شهین تسلیمی متولد 19 شهریور 1334 در خشکرود، بازیگر است

فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد که با تئاتر شروع کرد تا اینکه بعد از ازدواج در هند، ترکیه و کانادا زندگی کرد و حالا بازیگر نام آشنای تلویزیون می باشد

ازدواج

خانوم تسلیمی سال ها پیش با احسان گرامی ازدواج کرد، همسر ایشان اما بخاطر شغل خود در استرالیا زندگی می کند و به ایران رفت و آمد دارد

ثمره این زندگی تنها یک دختر می باشد، آقای گرامی همسر خانم تسلیمی در اسفند سال 98 دار فانی را وداع گفت

برای اطلاعات بیشتر و همچنین بیوگرافی بقیه بازیگران “ورزشکاران به سایت انباری اگهی سری بزنید

زندگی از هند تا کانادا

مدتی به همراه فرزندان برای یادگیری زبان انگلیسی ساکن هند شد بعد به علت تحصیلات دخترش، اقامت ترکیه را گرفت

خانوم تسلیمی و همسرش مدتی هم در کشور کانادا زندگی می کردند اما می گوید هر جا برم آخرش بر میگردم به وطنم، جایی که به دنیا آمدم

?

شهرت

در سال 1387 با سریال بزنگاه رضا عطاران و سریال زن بابا سعید آقاخانی در سال 88 به شهرت رسید و حضور موفقی در سریال های ، دلنوازان ، ماردانه و .. داشت.

برای اطلاعات بیشتر و همچنین بیوگرافی بقیه بازیگران “ورزشکاران به سایت انباری اگهی سری بزنید

از شروع تا خداحافطی

شروع بازیگری اش در ایام جوانی با تئاتر بود و حتی بهترین بازیگر از نظر مجله جوانان هم انتخاب شد اما با مخالفت خانواده این هنر را برای همیشه کنار گذاشت

ازگشت دوباره با مدیری

در ابتدا قرار بودم دخترم بازیگر شود، آقای داریوش مهرجویی او را دیده بود و برای بازی دعوت کرده بود، اما دخترم علاقه ای نداشت و آنرا بازی نکرد

گذشت تا اینکه آقای مصطفی شایسته من را دیدند و گفتند چهره ام برای کار تصویری خوب است اما باز هم اتفاقی نیفتاد تا اینکه با الیزابت امینی آشنا شدم

الیزابت من را به آقای مهران مدیری برای بازی در سریال باغ مظفر سال 1385 معرفی کردند و اینطور شد که در 51 سالگی فعالیت ام شروع شد

ورزش و سلامتی

پیاده روی را دوست دارم اما برای سایر ورزش ها دیگر فرصت نمی کنم، مقداری اضافه وزن دارم که پزشکم توصیه کرده وزنم را پایین بیاورم و بعد ورزش بکنم

خداروشکر بیماری خاص و حادی ندارم

آشپزی درجه یک

از قدیم آشپزی را دوست داشتم و اطرافیانم هم از دستپختم تعریف می کنند، انواع خورش ها و قرمه سب ها رو خوب درست می کنم

غذای مورد علاقه ام آبگوشت است

برای اطلاعات بیشتر و همچنین بیوگرافی بقیه بازیگران “ورزشکاران به سایت انباری اگهی سری بزنید
?
سینمایی
آپاچی (1397)
ژن خوک (1397)
اولین امضا برای رعنا (1396)
دم سرخ ها (1396)
هزارپا (1396)
اسب سفید پادشاه (1393)
پل خواب (1393)
آذر ، شهدخت ، پرویز و دیگران (1392)
فصل فراموشی فریبا (1392)
آدم آهنی (1391)
یکی می خواد باهات حرف بزنه (1390)
دایره زنگی (1386)
مجموعه تلویزیونی
زوج یا فرد(1397)
برسر دو راهی(1397)
هشتگ خاله سوسکه(1397)(مجموعه نمایش خانگی)
آخر خط (1397)
خونه یکی (1397)
نفس شیرین(1396)
سر دلبران(1396)
پنچری (1396)
ماه و پلنگ(1395)
پادری (1394-1395)
کیمیا (1394)
دردسرهای عظیم 2 (1394)
سر به راه (نوروز 1394)
دردسرهای عظیم (1393)
خوب بد زشت (1393)
مادرانه (1392)
دزد و پلیس (139)
چهار چرخ (1390)
ارمغان تاریکی (1389)
زن بابا (1389)
دلنوازان (1388)
وضعیت سفید (1387-90)
بزنگاه (1387)
مرد هزارچهره (1387)
ساعت شنی(1386-1385)
باغ مظفر (1385)
چمدان (1371)
قهر و آشتی (1383 یک اپیزود)

?

از مرگ واهمه ندارم

از جوانی تا به امروز علاقه ای به دنیا نداشته ام، همین حالا هم از مرگ واهمه ای ندارم، هیچ دلبسته ای به دنیا و حتی اولاد نداشته و ندارم

دوست دارم آن دنیا را هم ببینم

برای اطلاعات بیشتر و همچنین بیوگرافی بقیه بازیگران “ورزشکاران به سایت انباری اگهی سری بزنید

بیماری فرزندم

واقعیت این است که چند سالیست با بیماری فرزندم درگیر هستم، من یکبار شفای او را از خدا گرفتم آن هم زمانی که سمت راست بدنش درگیر سرطان غدد لنفاوی بود

چرا شهین تسلیمی اینقدر پر انرژی است؟

خانم تسلیمی میگوید: هر وقت کنار مردم باشم انرژی می‌گیرم دوست دارم با تمام وجود انرژی خودرا با اطرافیانم تقسیم کنم. البته از ظاهر آدمها نمیشه راجبشون قضاوت کنیم. آدمها در تنهایی خلق و خویی دارند کـه در میان مردم بروز نمیدهند. منم مثل بقیه مردم غم و غصه دارم اما سعی میکنم همیشه شاد و خوشحال باشم بـه قول همکارانم بمب انرژی هستم.

شهین تسلیمی در خارج از کشور

خانم تسلیمی ازآن دسته بازیگران دنیا دیده اي می باشد کـه بیشتر عمرش رابا سفر کردن سپری کرده، سال ها در کشور هـای هم چون : ترکیه، هند و کانادا برای پیشرفت خانواده اش مکان زندگی خودرا تغییر داده اسـت. خانم تسلیمی بـه همراه فرزندانش وادار بود چند سالی خاک ایران رابه مقصد هند ترک کند، علت این سفر یادگیری زبان انگلیسی بود.

نقش های معروف شهین تسلیمی

از دیگر کارهایش میتوان بـه فیلم‌هاي «طلا و مس»، «آوار» و مجموعه‌هاي «دلنوازان»، «حیرانی»، «باغ مظفر»، «مادرانه» و… اشاره کرد. شهین تسلیمی روحیه کاملا شادی دارد اکثر اطرافیان از حضورش انرژی مثبتی می‌گیرند.

برای اطلاعات بیشتر و همچنین بیوگرافی بقیه بازیگران “ورزشکاران به سایت انباری اگهی سری بزنید

?

زود خشمگین می شوم اما کینه اي نیستم

گرچه خیلی زود خشمگین و از خودم عکس العمل نشان میدهم اما مردم عزیز بدانند کـه همانند طبل تـو خالی هستم کـه هیچ چیزی تـو دلم نیست و همان طور کـه زود خشمگین میشوم بـه همان مقدار هم زود فروکش میکنم و آرام هستم اما بطور کل وقتی با حرف زور مواجه می شوم خیلی زود خشمگین میشوم و بـه هیچ عنوان آدم کینه اي نیستم.

صفحه اینستاگرام شهین تسلیمی shahintaslimi@

در آخر نیز مروری داریم بر صفحه اینستاگرامی خانم شهین تسلیمی و از زاویه نزدیک تری با او آشنا میشویم. خانم تسلیمی نزدیک بـه 30 هزار دنبال کننده دراین شبکه اجتماعی دارد.

?

او درباره این عکس نوشته: سریال ۸۷متر کارگردان جناب آقای کیانوش عیاری بـه اتفاق خانم دیبا زاهدی.

?

او درباره این عکس نوشته: درسفر در هواپیما یک همسفر بسیار مهربون.

برای اطلاعات بیشتر و همچنین بیوگرافی بقیه بازیگران “ورزشکاران به سایت انباری اگهی سری بزنید

?

او درباره این عکس نوشته: سر سریال آخر خط.

?

او درباره این عکس نوشته: سریال آخر خط بکار گردانی علی مسعودی همراه خانم سپاه منصور.

?

او درباره این عکس نوشته: در نقش عزت الملوک در سریال بر سر دو راهی.

?

او درباره این عکس نوشته: بـه اتفاق نیوشا مدبر عزیز در جشن اختتامیه هشتک خاله سوسکه.

?

او درباره این عکس نوشته: با دوستان هنرمند.

?

او درباره این عکس نوشته: حسن شکوهی عزیز در سیسیلی ها.

برای اطلاعات بیشتر و همچنین بیوگرافی بقیه بازیگران “ورزشکاران به سایت انباری اگهی سری بزنید

Tags: اطلاعات ورزشکاراناگهیانباری اگهیبازیگرانبهاره افشاریبهینه سازی سایتدلنوازانسپیده بزمی پورشاهرخ استخری رضاعطارانشهین تسلیمیعصر جدیدعلت جدای از همسرشعلت جداییعلت فوتعلی داییفرزند تسلیمیفیلم های بازیگرقهرمانیمدال هامرگ شهین تسلیمینیکی کریمینیمایوشیجهمسر بازیگرهمسر شهین تسلیمیهمسراتهنرمندانهنرمندان بیوگرافیهنرمندان در قید حیاتورزشکاران

Next PostPrevious Postبیوگرافی آناهیتا درگاهی<br/>

بیوگرافی شهین تسلیمی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید