ویرگول
ورودثبت نام
Miladqasemzadeh
Miladqasemzadeh
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

مدیر برنامه من کیست؟! (جلسه دوم)


  • مدیر برنامه من مشخص شد!

من بعد از ضبط فایل اول نتایجی گرفتم که برای خودمم قابل باور نبود و خداوند و قوانینش خیلی سریع به درخواست من واکنش نشان دادند و به آن جواب دادند و من هم با آغوش باز از آن پذیرایی کردم...

خداوند دستانش را برای من آورد تا کارهارا همانجور که میخواستم انجام دهند

از خداوند ممنونم که اینقدر دقیق عمل میکند و قوانینش بدون تغییر خواهند بود همانجور که از پیش بوده اند

  • نداشتن تصویرسازی ذهنی از قبل

اگر سعی کنیم که از خداوند بخواهیم که تمتمکار های مارا انجام دهد این کار به واقعیت میپیوندد و اگر نوبت بانکی داریم،کار اداری داریم ویا هرکاری که از دید ما بسیار سخت و دشوار است را بسیار ساده انجام میدهد و من بار ها گفته ام اگر باور های مناسب داشته باشیم کار های ما در اولیت قرار میگیرد اما این به این دلیل نیست که ما داریم حق دیگران را ضایع میکنیم ما باور های مناسب تر نسبت به آنان داریم و این یک قانون است اگر میخواهی متفاوت از دیگران نتیجه بگیری باید متفاوت تر از آنان فکر کنی

اما زمانی خداوند میتواند این کار را برای ما انجام دهد که از قوانینش به خوبی استفاده کنیم و آن قانون این است که:

قبل از آنکه به آن قرار کاری یا... بروید آن را بار ها جوری در ذهن خود تصور کنید که همه چیز به خوبی برای شما پیش میرود و همانچیزی بوده است که در آرزو هایتان میدیدید

نباید به حرفای دیگران در مورد آن شرکت و یا آن فرد که میگویند:

  • او بسیار آدم بدقولی است
  • آن فرد به بدقول ترین آدم شهر معروف است
  • کارتو به این نسپار معطلت میکنها!!!
  • این شرکت کار هارا خیلی بد انجام میده
  • این شرکت تایم درست و حسابی نداره

و باید به خودمان بگوییم:

  • من لایق این هستم که تمام کار های من به موقع و با کمال احترام انجام شود
  • من ایمان دارم که خداوند کار های مرا انجام میدهد
  • من ایمان دارم که کار من و نوبت من در اولیت قرار میگیرد

و باید این جملات را جوری بیان کنید که غرق تصورات خود بشوید و لبخند بر لبانتان جاری شود و اگر بار ها تکرار شود مطمئنا نتیجه خواهد داد

قدرت مطلق فقط خداست...

مرحله آخر این است که باید یاد  بگیریم اگر فردی و یا شرکتی و یا هر عاملی کارهای شما را انجام داد و کار شمارا آسان تر کرد باور نداشته باشیم که اون این کار را انجام داده است که البته خداوند بوده که این حس عشق ورزیدن به شمارا در دل آن افراد انداخته بوده است

و به غیر از خداوند کسی توانایی انجام این کار را ندارد و نخواهد داشت و حواسمان به این شرک خفیف یا به مراتب بزرگ باشد!

برای دیدن توضیحات بیشتر در ویدئو روی کادر پایین کلیک کنید.

https://www.panaheasheghan.com/1400/02/01/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%85%d9%86-%da%a9%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f%d8%ac%d9%84%d8%b3%d9%87-%d8%af%d9%88%d9%85/


لینک جلسه اول:

https://www.panaheasheghan.com/1400/01/24/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%85%d9%86-%da%a9%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%ac%d9%84%d8%b3%d9%87-%d8%a7%d9%88%d9%84/
مدیر برنامهمدیربرنامه کیستپولسازیمدیر فروشمدیر بازاریابی
نوشتن تا نتیجه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید