ویرگول
ورودثبت نام
میلاد زنگی
میلاد زنگی
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

زندگینامه میلاد زنگی

میلاد زنگی ؛ خواننده ، آهنگساز و تولید کننده ی موسیقی که به طور مستقل فعالیت میکند. او در تاریخ 12 اسفند 1363 در گرگان متولد شد.

https://mzrecords.ir

https://www.youtube.com/@miladzangi



زندگی هنری میلاد از 9 سالگی با یادگیری ساز کیبورد شروع شد و علاقه ی زیادی به موزیک های خوانندگانی همچون مایکل جکسون و گروه بک استریت بویز (Back Street Boys) داشت و بصورت خودآموز تا سن 17 سالگی یادگیری ساز کیبورد را ادامه داد و با تلاش فراوان در 19 سالگی اولین اجرای رسمی خود را با گروه موسیقی پاپ در گرگان بعنوان نوازنده ی کیبورد به روی صحنه رفت.


میلاد زنگی در سالهای 1385 و 1387 دو آلبوم برای ناصر منتظری تنظیم کرد و تاکنون در زمینه ی ساخت و تولید موسیقی و کنسرت های داخلی بعنوان نوازنده ی کیبورد و پیانو ، همچنین تنظیم کننده و رهبر ارکستر فعالیت داشته است .

سال 1391 کنسرت ناصر منتظری
سال 1391 کنسرت ناصر منتظری




وی از بهار سال 1401 شروع به تولید آثار شخصی خود نموده که در این آهنگها نقش خواننده را نیز ایفا می کند.

اولین موزیک رسمی میلاد زنگی به نام "حق داری" با ترانه ی گندم نسرکانی و همکاری پوریا زمانی بعنوان تولیدکننده ، در تاریخ 1402/02/02 منتشر شد که متن ترانه بصورت ذیل میباشد :

"حق داری"

یادمه پیش همه میگفتی دوسم داری

نمی‌شد از چشام یه لحظه چشم برداری

واسه داشتنم همش غرورتو میشکستی

وقت گریه درارو رو خودت می‌بستی

من چرا نفهمیدم معنی این کاراتو

سرد بودم همیشه باتو

فک میکردم حست عادت بود

خیالم از داشتنت راحت بود

توی این رابطه بی‌تقصیری

میدونم حق داری که میری

کی مث تو منو دوسم داره

هر کی بیاد یه چیزی کم داره

یه چیزی میگم عزیزم میدونم که دیره

تو منو ببخش هرچند که بی تاثیره

تو همش روزای خوبُ می‌آوردی یادم

اما من با اشتباهم تو رو از دست دادم....





دومین موزیک رسمی میلاد زنگی به نام "ریزش" با ترانه ی گندم نسرکانی و همکاری پوریا زمانی بعنوان تولیدکننده ، در تاریخ 1402/03/03 منتشر شد که متن ترانه بصورت ذیل میباشد :

"ریزش"

از تو ذهنت منو بردار ، همه ی درا رو ببند روم

کاری‌ کن تو خاطراتت ، ردی از من نشه معلوم

راهتو از من جدا کن ، بذارم یه گوشه پنهون

ولی باز حسی که داری ، از چشات میریزه بیرون

تو بدون من ، مثه یه کوهی که داره ریزش میکنه

من همونم که ، واسه موندنت همیشه خواهش میکنه

اگه کل زندگیتو میاوردم جلو چشمات

میدیدی از همون اول این منم که مونده باهات

هر چی که دور بشی از من ، میکشونی منو سمتت

تو با هر کی بد‌ بشی هم ، منو داری توی قلبت ، توی قلبت...




سومین موزیک رسمی میلاد زنگی به نام "خوشحالم" با ترانه ی گندم نسرکانی و همکاری پوریا زمانی بعنوان تولیدکننده ، در تاریخ 1402/04/04 منتشر شد که متن ترانه بصورت ذیل میباشد :

"خوشحالم"

من غیر دوست داشتنت ، نه ، دیگه هیچ کاری ندارم

دستمو جز تو دستت تو دستای کی بذارم؟

تو بگو قلبمو واست در میارم

چشمات منو از آدما جدا کرد
با دنیای جدیدی آشنا کرد
خودت بگو میشه تو رو رها کرد؟

من پیش تو خودمم ، خوده خودم
خوشحالم از اینکه باهات آشنا شدم

یخهام همیشه کنارت آب میشه

حال خوبم بی تو خراب میشه

من بمیرم تو رو یادم نمیره

مگه آدم خودشم یادش میره؟

بی تو بدجوری میرم توی خودم

میبینی چجوری عاشقت شدم؟

من پیش تو خودمم ، خوده خودم
خوشحالم از اینکه باهات آشنا شدم

یخهام همیشه کنارت آب میشه

حال خوبم بی تو خراب میشه



موسیقی پاپگروه موسیقیمیلاد زنگیخوانندهآهنگساز
میلاد زنگی ؛ خواننده ، آهنگساز و تولید کننده موسیقی بطور مستقل که از بهار 1401 شروع به پخش رسمی موزیک های خود در سبک پاپ ، الکترونیک نموده است.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید