ویرگول
ورودثبت نام
میم طا
میم طا
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد ...

این بیلبورد احتمالا خروجی این مکالمه بوده است.
این بیلبورد احتمالا خروجی این مکالمه بوده است.


+سلام جناب رئیس خسته نباشید. نظرتون درمورد یه کمپین برای برند جدیدمون چیه؟

- سلاااااام آقای مهندس. کدوم محصول؟

+ همون برند شکلات. شما گفتید بخاطر نوتلا اسمشو بذاریم پاملا.

- آها متوجه شدم. عجب اسم با مسمایی انتخاب کردیم. خیلی ام عالیه. کاملا موافقم. اتفاقا چند روز پیش به ذهن خودم هم رسید. ولی خیلی خوبه که شما به عنوان مدیر تبلیغات مجموعه این پیشنهاد رو دادی. خب برنامه چیه؟

+ به نظرم باید با چند تا شرکت تبلیغاتی صحبت کنیم، ما نظراتمونو بدیم تا تیم خلاقیت و استراتژیشون مارو همراهی کنن. بعدشم ایده شونو پرزنت کنن و هرکدوم که بهتر بود، ما ازش استقبال می کنیم.

- مهندس ب نظرم اینا هم وقت تلف کردنه و هم خرج تراشیدن. کدوم خلاقیت؟ کدوم استراتژی ؟ بیار بچه های خودمون این کارا میتونن انجام بدن دیگه.

+ آخه جناب رئیس کدوم یکی از بچه های ما میتونن کمپین طراحی کنن؟ ما اصلا کپی رایتر و طراح نداریم. اینا از مهمترین بخش های اجرای یک کمپینه.

- طراح نیاز نداره آقاجون. یعنی تو کامپیوتر دفتر شما برنامه پینت نیست؟ همونو باز کنید یه طرح ساده بزنید بره، کار رو زمین نمونه. تازه الان طرحهای ساده خیلی مد شده. البته صبر کنید از دوستام تو زیباسازی آمار چندتا از این بیلبوردهای اتوبان همت رو بگیرم، همونجا هم نصب می کنیم خیلی ام خوبه.

+آخه حاج آقا از طراحی بگذریم، شعار تبلیغاتی رو چیکار کنیم؟ ما که متخصص این کار نیستیم؟

- آقای مهندس پس شما تو این شرکت برای چی حقوق می گیرید؟ نوشتن یه شعار تبلیغاتی مگه کاری داره؟ اصلا شماها هیچکدومتون به درد کار کردن نمی خورید. برید خودم چند دقیقه سرچ کنم بعدش سه تا شعار تبلیغاتی تر و تمیز رو سیستم میفرستم براتون . از همونا استفاده کنید. اینترنت پر از اطلاعاته آقای مهندس. تا کی میخواید از این موضوع غافل باشید؟

+ پس جناب رئیس صبر کنید حداقل یه مقداری تو شبکه های اجتماعی برنامه ریزی کنیم، بتوینم لیدهای خوبی جمع کنیم؟

- شبکه های اجتماعی ؟ آقای مهندس این شبکه های اجتماعی مگه برای ما نون و آب میشه؟ همین مقداری ام که فعالیت کردید کافیه. پول اضافه خرج کردیم. نه بازخوردی داشته برامون نه فروشی حاصل شده.

+عجب. پس بگید بی زحمت کی این بیلبوردهارو نصب کنیم؟ زمان کمپین چقدر باشه؟

- آقای مهندس ما این هفته خونمون یه مهمونی داریم، باجناقم از غرب همت میخواد بیاد خونمون. طوری باشه که حتما بخوره تو چشمشون. زمانشم هرچقدر بیشتر باشه بهتره. بزنید دوماه؛ سه ماه بزنید بمونه.

+ بله چشم. ممنون جناب رئیس

-خواهش می کنم. من نمیدونم برای چی الکی به این مدیرای به درد نخور حقوق میدم آخه.

.

.

.

پ ن 1: این یک مکالمه فرضی و احتمالی بین مدیرعامل و مدیر تبلیغات و بازاریابی شرکت اجرا کننده کمپینه. از خروجی این تبلیغ محیطی، انتظار هماهنگی و فعالیت بیشتر از این نمی رود.

پ ن 2: امیدوارم طراحی این کمپین همانطور که من تخیل کردم باشد. هرگز خودم را نمی بخشم اگر این کمپین توسط یک شرکت تبلیغاتی اجرا شده باشد ...

تبلیغاتکمپین تبلیغاتیخلاقیتاستراتژی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید