ویرگول
ورودثبت نام
مینا فرهادی
مینا فرهادی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

چطور لایک واقعی اینستاگرام بگیریم؟

سلام، اگر شما هم در حال خواندن این مقاله هستین یعنی به دنبال لایک واقعی اینستاگرام هستین! پس جای درستی اومدین. خب دوستان من حدود 8 سال در اینستاگرام فعالیت دارم و در این باره خیلی تحقیق کردم. امروز اینجام تا نتایج رو با شما به اشتراک بذارم.

لایک واقعی اینستاگرام
لایک واقعی اینستاگرام

راه های افزایش لایک اینستاگرام به صورت واقعی و ایرانی

1- فعالیت منظم و استفاده از هشتک ها

شما اگر در گذاشتن پست هاتون نظم داشته باشین و از هشتک های مرتبط با پستتون استفاده کنید شک نکنید لایک پیجتون به شدت بالا میره. ولی به صورت اصولی نه اینکه پستتون عکسی از خودتون باشه و هشتک افزایش درآمد بزنید.

این خیلی بده و برعکس عمل میکنه خیلی مراقب باشید فقط هشتک های مرتبط با پست بزنید مثلا برای تصویر خودتون میتونید از هشتک عکاسی،عکس پروفایل،عکس و از این قبیل استفاده کنید.

2- تعامل داشتن

اگر شما در این فضا فعال باشین و افراد رو لایک کنید احتمال خیلی زیاد اون افراد هم شمارو لایک میکنن و تعامل پیدا میکنن ولی اگر مثل خیلیا در این فضا احساس شاخ بودن میکنید خب طبیعیه که نباید خیلی تعداد لایک هاتون بالا بره.

پس لطفا دست از این رفتارا بردارید و شروع کنید به تعامل بیشتر با افراد و اگر پیجتون کاری هست حتما پیج های همکار خودتون رو فالو و لایک کنید

3- استفاده از سایت فارسی خدمات

همینطور که میدونید سایت های زیادی هستن که خدمات اینستاگرام میفروشن و من اصلا نمیخوام تبلیغ کنم از هیچکدومشون، بیشترشون فیک و بی ارزشه اگر میخواین خیلی زود و کاملا واقعی لایکتون رو بالا ببرین سایت فارسی خدمات این سرویس رو اضافه کرده.

من اصلا موافق خرید لایک فیک نیستم ولی این سایت اصلا لایکش فیک نیست و کاملا واقعی و ایرانیه که خودم تعجب کردم. اگر مثل من خیلی حوصله فعالیت ندارین و میخواین سریع لایک هاتون بالا بره حتما به این سایت سر بزنید.

آدرس سایت : https://farsikhadamat.com/

سایت افزایش لایک واقعی اینستاگرام
سایت افزایش لایک واقعی اینستاگرام

غیر از این راه ها من راه موثر دیگه ای پیدا نکردم اگر شما راه دیگه ای دارین حتما باهام به اشتراک بذارین تا این مقاله رو بروزرسانی کنم. امیدوارم تونسته باشم بهتون کمک کنم در آینده پست های دیگه هم میزارم منو دنبال کنید.

لایکلایک واقعیلایک اینستاگرامخرید لایک واقعی اینستاگراملایک ایرانی اینستاگرام
همیشه به دنبال بهترینام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید