ویرگول
ورودثبت نام
مینا
مینا
خواندن ۴ دقیقه·۶ ماه پیش

سما بیوتی چه کسی هست؟

این روزها ممکن هست شما هم اسم سما بیوتی را خیلی جاها شنیدید همین باعث شد که من این مقاله رو بنویسم

سما بیوتی
سما بیوتی

سما بیوتی کیست؟

یک دختر فعال در حوزه بیوتی که تا کنون تمرکز اصلیش روی تبلیغات خدمات زیبایی در گوگل بوده و به تازگی و با استقبال سالن های زیبایی ازش تصمیم گرفته خودش هم در سالن ها حضور داشته باشه.

از زبان سما بیوتی بشنویم:

تمام  آنچه باید بدونی رو توی یک خط بهت میگم اگه باهوش باشی می‌فهمی تمام اون چیزی که تو دنبالشی جوابش همین یک خط هست

https://virgool.io/p/feepbml7pxde/%3Cdivid=

تبلیغات رو بسپار به سما بیوتی، ارتباط موثر رو در ادامه بهت کامل توضیح دادم

برای تبلیغات گوگل و اینستاگرام در واتس اپ می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

09023373407

سلام من سما هستم

همه صدام میکنن سما بیوتی از سال 95 در زمینه بیوتی فعالیت می‌کنم

فعالیت های زیادی داشتم در زمینه های تبلیغات خدمات زیبایی، طراحی سایت آرایشگاه، طراحی لوگو آرایشگاه، آموزش و مشاوره پیج اینستاگرام و…

سما بیوتی تبلیغات سالن زیبایی
سما بیوتی تبلیغات سالن زیبایی


و در حال حاضر بیشترین تمرکز من روی تبلیغات خدمات زیبایی هست به نظر من شما در هر کسب و کاری باشید امروزه اگر دیده نشید حذف می‌شید… و این جمله نیاز به فکر کردن داره

پس یک جا یاداشت کن: شما اگر دیده نشید حذف می‌شید…

بسم الله اگر هنری داری نشون بده

ما در عصر تکنولوژی هستیم و با گسترش شبکه های اجتماعی و افزایش استفاده افراد از این شبکه ها شما باید دیده بشید تا بتونید مهارت های خودتون رو به سایر افراد نشان بدید و درآمد خودتون رو افزایش بدید.

لطفا از این دسته از آرایشگر ها نباشید!

آرایشگری داریم که (سالن زیبایی) نه روی پیج اینستاگرام خود به خوبی کار کرده (ارتباط موثر نداشته) و نه تا به امروز تبلیغاتی انجام داده و تنها کاری که انجام داده این بوده تا ساعت 9 صبح خواب باشه و بعد آماده بشه بره سالن و میاد به ما میگه چه کاری انجام بدم تا مشتری جذب کنم؟ چرا من مشتری ندارم و فلان سالن پر از مشتری هست، فلان سالن دروغ میگه که اینقدر مشتری داره از ساعت 3 صبح و…

https://virgool.io/p/feepbml7pxde/%3Cdivid=

سالن های برتر و شماره یک رو بررسی کنید. چرا دغدغه آنها استخدام ادمین پیج و استخدام تیم تولید محتوا هست! به نظر شما چرا خود مدیر سالن که یکی از بهترین ها در حوزه بیوتی هست بیشترین زمان خودش رو برای اینستاگرام و تولید محتوا قرار میده؟

خودتون شماره یک ها رو می‌بینید که دارن خودشون تولید محتوا می‌کنند و نیاز نیست من نام ببرم اسامی این نازنین بانو ها رو چون خود شما بهتر از من می‌شناسیدشون و واقعا باید بهشون خداقووت حسابی گفت.

تمامی این موارد نیاز به فکر کردن داره خواهشی که ازت دارم این هست من این متن هارو با جون و دل و با تجربه ای که دارم نوشتم شما هم با جون و دل بخون و فعلا فقط فکر کن راجبش…

به جرات بهتون میگم بخش بزرگ درآمد و جذب مشتری سالن های پر مشتری از تبلیغات و شبکه های مجازی هست (اینستاگرام) که همون ارتباط موثر هست

تبلیغات تمامی سالن های پر مشتری رو می‌تونید در گوگل ببینید، چرا تبلیغ می‌کنند؟ مگه معروف و پر مشتری نیستن؟! چون این افراد به خوبی اهمیت و تاثیر گذاری تبلیغات رو روی دیده شدن (برند شدن) و جذب مشتری درک کرده اند.

اگر شما هم دوست دارید دیده بشید و مشتریان زیادی جذب کنید بهتون پیشنهاد می‌کنم حتما یادبگیرید و روی پیج اینستاگرام خودتون کار کنید برای یک بار هم شده حرفه ای اون رو راه اندازی کنید و متعهد باشید به تولید محتوا و حتما در کنار اون تبلیغات گوگل رو انجام بدید. خیلی از مشتریان سالن های زیبایی رو از گوگل انتخاب می‌کنند.

آموزش اینستاگرام به همراه آنالیز و ایده تولید محتوا

هر کاری که ما اون رو بلد نیستیم نیاز به آموزش داره، هر فردی که توانایی این رو داره به خوبی به شما آموزش بده حتما از آموزش های اون فرد استفاده کنید.

دنبال پنیر مجانی نباشید!!!

به این فکر نباشید کسی به شما رایگان آموزش بده خدمات و آموزش خوب بها دارند و شما باید بها آن را پرداخت کنید.

به طور مثال یک نفر وارد سالن زیبایی شما بشه توجه کنید سالن، نه آموزشگاه (که ممکن هست برای اینکه تمرین کنید بخواهید مدل بگیرید).

بهتون بگه رنگ مو رایگان دارید؟ یا کاشت ناخن رایگان دارید؟

آن زمان دود از سر شما بلند میشه. اینجا سالن زیبایی هست و بابت هر خدمت زمان گذاشته میشه و مواد مصرف میشه یعنی چی خدمات رایگان دارید؟!!!!

پس هیچ وقت انتظارنداشته باشید شخصی به شما رایگان آموزش بده یا حتی تبلیغات رایگان براتون انجام بده

برای آموزش اینستاگرام + آنالیز و ایده تولید محتوا از لینک زیر اقدام کنید:

کلیک کنید

برای تبلیغات گوگل و اینستاگرام در واتس اپ می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

09023373407

منبع:

سما بیوتی کیست؟

سما بیوتیتبلیغات سالن زیباییتبلیغات آرایشگاه زنانهتبلیغ آرایشگریتبلیغات پر بازدید
مینا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید