چرا گو بزنیم؟ (۲)
- فریم ورک ها و کتاب خانه های پیچیده
- همه چیز شی است!
- کلاس ها و روابط بین آن ها
- الگو طراحی
- کپسوله سازی و پنهان سازی
- چندریختی
- وراثت (ترکیب در گو)
- تبادل پیام
۱. استفاده از Struct به جای Class
۲. استفاده از Composition به جای وراثت
۳. دارای ساختار Interface
۴. قابلیت های Functional
و ...
- کلاس
- وراثت
- اشاره گر this
- استثنا
- سربارگذاری متد و عملگر ها
- سازنده و مخرب
- محاسبات اشاره گرها
- تمپلیت ها
- و ...
- ابزار Go : کار کامپایل و نصب پیکیج هارا آسان تر کرده!
- ابزار Gofmt : مدیریت استایل کدنویسی و یکپارچه سازی استایل های یک پروژه.
- ابزار Godoc : اجرای سایت golang.org به صورت محلی!
- ابزار Gocode : استخراج اطلاعات کدهای شما برای در اختیار گذاشتن ادیتو و IDE ها و همچنین برای پیاده سازی Autocomplecation!