ویرگول
ورودثبت نام
مینو
مینو
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

دوستت دارم مثل دوست داشتن

دوستت دارم مثل هر دم و بازدم

دوستت دارم مثل شکرگزاری

دوستت دارم مثل وجدِ دیدنت

دوستت دارم مثل شیرینی قندی که آب می شود در دل

دوستت دارم مثل هجوم نور به تاریکی

دوستت دارم مثل ماهی، آب را

دوستت دارم مثل نوزاد، آغوش مادر را

دوستت دارم مثل عشقی که نشانم می دهی

دوستت دارم مثل بازی کردن، رقصیدن، شاد بودن

دوستت دارم مثل آغاز یک زندگی

دوستت دارم مثل دانه های انار

دوستت دارم مثل خش خش برگهای پاییزی

دوستت دارم مثل میوه، شکوفه را


دوستت دارم مثل درخت، ریشه را

دوستت دارم مثل ابر، باد را

دوستت دارم مثل آزادی

دوستت دارم مثل موج های آرام، بوسه زنان بر پیکر ساحل

دوستت دارم مثل نجات از غرق


دوستت دارم مثل تک تک ابیاتی که با بغض خواندی

دوستت دارم مثل غرق شدن در تو

دوستت دارم مثل نگُنجیدن در جسم

دوستت دارم مثل آواز گنجشک ها در صبح تابستان

دوستت دارم مثل عطر سیب سرخ دماوندی

دوستت دارم مثل شادابی، بعد از آب تنی

دوستت دارم مثل راز کائنات

دوستت دارم مثل طلوع و غروب هر روز


دوستت دارم مثل زندگیه بعد از دیدن تو

سخت دوستت دارم مثل تمام ساده های دوست داشتنی که نمیتوانم توصیف کنم

حال خوبتو با من تقسیم کنمسابقه دست اندازدوستت دارم
من ترک عشق شاهد و ساغر نمی‌کنم ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید