ویرگول
ورودثبت نام
بلاگ برتر
بلاگ برتر
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

تجربه خرید از طاها کاپ

سلام دوستان! حالتون چطوره؟ من یک تجربه خرید جدید داشتم که خواستم باهاتون به اشتراک بذارم. یادتونه چند وقت پیش گفتم دارم لیوان کاغذی اختصاصی می‌سازم؟ خب، اونجاش بود که با طاها کاپ (tahacup.com) آشنا شدم، واقعاً یکی از بهترین تولیدکننده‌های لیوان کاغذی تو بازاره!

اول از همه، بگم وقتی توی سایتشون گشتم، دیدم که انواع زیادی از لیوان کاغذی دارن، از جمله لیوان‌های اختصاصی که می‌شد برای کسب‌وکارها یا حتی مهمونی‌ها سفارش داد. میگم این چیزیه که من لازم دارم!

پس با خودم گفتم: "بیا یه دستی به اینجا بزنیم، لیوان کاغذی که هم با کیفیت باشه و هم طرح‌های مختلفی بشه روش چاپ کرد!" با این فکر شروع به مذاکره با طاها کاپ کردم.

از اونجایی که خودشون هم یه تیم با انرژی و پرتلاش دارن، خیلی راحت باهاشون match شدم. گفتم چه طرح‌هایی دوست دارم، چه رنگایی می‌خوام، و ایشون هم با حوصله به هر سوال و خواسته‌ای جواب دادن.

وقتی لیوان‌ها اومدن، واقعاً از کیفیتشون شگفت‌زده شدم! مطمئناً تجربه‌ای بود که نمی‌شه با واژه‌ها بیانش کرد.

خلاصه که دوستان، اگه دنبال لیوان کاغذی با کیفیت و خدمات توپ از یه تولیدکننده معتبر لیوان کاغذی هستید، حتماً یه سر به طاها کاپ tahacup بزنید. من از تجربه خودم خیلی راضیم و حتماً برای دیگر کارهام هم بهشون سر می‌زنم. طاها کاپ، مرسی که تجربه خریدمو به یه لحظه خاص تبدیل کردی! 🚀💯

تجربه خرید از طاها کاپطاها کاپ
در این به بلاگ به بهترین‌‌ها میپردازیم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید