ویرگول
ورودثبت نام
نعیمه عبدالحسینی
نعیمه عبدالحسینی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

من و باشگاه محتوا؛ از تنفر تا عشق

باشگاه محتوا
باشگاه محتوا


راستش رو بخوام بگم نه زیاد اهل خوندن بودم و نه نوشتن. نوشتنم برمی‌گشت به انشاءهای دوران مدرسه، تا حدی‌که موقع نوشتنش فقط غر می‌زدم. ولی از حق نگذریم بد هم نمی‌نوشتم. اگر هم بخوام بیش‌تر بگم با دنیای دیجیتال مارکتینگ هم آشنایی نداشتم.

داستان من و دیجیتال مارکتینگ

همه‌چیز از اونجایی شروع شد که سال1397 توی شرکتی که مشغول به‌کار بودم، با سئو آشنا شدم. یکسری فایل آموزشی رو در اختیارم قرار دادن و گفتن این‌ها رو ببین. با دیدن اون‌ها ترغیب شدم که بیش‌تر یاد بگیرم. توی یه گروه تلگرامی با پادکست‌های آموزشی آقای محمدحسین صفاکرم آشنا شدم و سال 1398 در دوره‌های دانشگاه شریف ایشون شرکت کردم. توی همین دوره‌ها بود که آقای صفاکرم اسم کافه محتوا و نام آقای آیدین داریان رو بردن و اگر اشتباه نکنم یه دورهمی و به بچه‌ها پیشنهاد کردن که توی اون دورهمی شرکت کنند ولی من زیاد جدی نگرفتم.

و اینک تولید محتوا

به واسطه سئو یواش یواش با افراد فعال حوزه مارکتینگ آشنا شدم و لایوها و استوری‌هاشون رو فالو می‌کردم. هرچی بیش‌تر با دیجیتال مارکتینگ آشنا می‌شدم، به تولید محتوا هم علاقه‌مند می‌شدم. یکی از افراد فعال در زمینه تولید محتوا آقای آیدین داریان بودن و این‌بار در کنار نامشون باشگاه محتوا. توی یه دوره تولید محتوا شرکت کردم ولی اونی که توی استوری و لایوها می‌دیدم با این دوره‌ای که توش شرکت کرده‌بودم زمین تا آسمون فرق داشت. با کتاب هم ارتباط خوبی برقرار کرده بودم و سرچم توی اینترنت در این حوزه زیاد شده بود.

سال 1400 بود و از محل کارم استعفا داده بودم.خیلی دوست داشتم توی یه دوره تولید محتوا خوب و اصولی شرکت کنم اما کار برام اولویت بالاتری داشت. توی یه شرکت به عنوان کارشناس تولید محتوا مشغول به‌کار شدم. با این‌که تاحدودی با باشگاه محتوا آشنا شده‌بودم ولی باز هم از دو نفر از اساتیدی که فالوشون داشتم در مورد دوره تولید محتوا پرسیدم و هر دو روی باشگاه محتوا تاکید داشتند. توی دوره شرکت کردم و شدم یه بچه باشگاهی فصل هفتمی.

چرا باشگاه محتوا؟؟!

اما باشگاه محتوا؛ جایی فراتر از یه باشگاه یا دوره معمولی. باشگاه محتوا تنها محدود به یادگیری نوشتن و تولید محتوا نیست. جایی است که می‌تونی ذهن و روح و مهارت‌هات رو پرورش بدی و تقویت کنی. می‌تونی دوستای خوب و همراه داشته باشی و باهاشون رقابت سالم داشته باشی. جایی‌که مشق عشق‌هاش عشقه، چالش‌هاش به معنای واقعی کلمه چالش. جایی‌که پا روی ترسات میذاری و از دایره امنت خارج می‌شی. به نقاط ضعفت پی می‌بری و نقاط قوت رو تقویت می‌کنی. گوشی برای شنیدن داری و مشاوری همراه. جایی که ممکنه خسته بشی، غر بزنی، ناامید بشی و تصمیم بگیری که دیگه ادامه ندی، اما کمک مربی‌ها و دوستایی که داری بهت انگیزه میدن که جا نزنی.

و تو دوست من

اگر می‌خواهی تولید محتوا رو به صورت اصولی و تمام و کمال یاد بگیری، باشگاه محتوا یکی از بهترین‌های ایرانه. تو اونی رو که باید یاد می‌گیری، شبکه‌سازی می‌کنی و بعد از اون همه چیز بستگی به خودت داره و تلاشت .


تولید محتواباشگاه محتواکانتنت مارکتینگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید