ویرگول
ورودثبت نام
بسیج دانشجویی دانشگاه شمال
بسیج دانشجویی دانشگاه شمال
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

فریاد مهتاب

"بسیج دانشجویی شمال  آمل برگزار میکند "

☘طرح مجازی سیر مطالعاتی کتاب فریاد مهتاب

🔻مضامین کتاب:
🔸پس از رحلت پیامبر چه بر سر بیعت غدیرخم و اهل بیت آمد؟
🔸ماجرای سقیفه چیست؟؟
🔸چه استدلالی برای اثبات حقانیت جانشینی آقا امیرالمومنین علی علیه السلام وجود دارد؟؟
🔸چرا خلفای خودخوانده، پس از رحلت پیامبر صلی الله، مانع استفاده حضرت زهرا از باغ فدک ک ارثیه پدری‌ایشان بود شدند؟؛
🔸حضور زنان در جامعه برای حفظ پایه‌های ولایت چه اهمیتی داشته و چه نقشی را ایفا میکنند؟


مقدمه:
میخواهم برای تو از مادر مظلوم مدینه سخن بگویم ،همسفر من باش!
بیا به مدینه سفر کنیم و از حوادثی که بعد از وفات پیامبر(ص)در آن شهر روی داده، باخبر شویم.به راستی چگونه مردم مدینه عهد و پیمان خود را شکستند و مظلومیت دختر پیامبر را رقم زدند؟ من میخواهم تو را با حماسه ای که حضرت فاطمه(س)آن را آفرید،آشنا کنم.
حماسه ی یاری حق و حقیقت!
حماسه ای به بلندای تاریخ آزادی و شرافت من میخواهم مظلومیت مادرم فاطمه(س)را بیان کنم و تو را از ماجرای خانه ای با خبر کنم که در آتش کینه سوخت!
دوست من!بیا با هم دفترِ تاریخ را باز کنیم و  در ده ها کتاب پژوهشی تاریخی به جستجوی حقیقت بپردازیم تا بدانیم بر مادرِ مظلوم شیعه چه گذشته است.

✍دکتر مهدی خُدَامیان آرانی

گفتگو تبادل نظر

مطالعه شبانه فقط ۵ صفحه از کتاب 😊               ⏰۲۲:۰۰
سه شنبه:۱۴۰۳/۰۴/۰۵

منتظر حضور گرمتون هستیم🌸

میتونید کتاب هرشب اینجا مطالعه کنید


(بسیج دانشجویی دانشگاه شمال)

شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید