ویرگول
ورودثبت نام
خانم نویسنده
خانم نویسنده
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

رفع خطای فایل های svg

چند وقت پیش میخاستم چند تا عکس svgتو پیشخوان وردپرسم بارگذاری کنم. که به مشکل خوردم. وقتی که عکس ها رو انتخاب می کردم، با یک اروور از طرف وردپرس مواجه می شدم که شما نمی تونین چنین فایلی بارگذاری کنین. تو گروه های وردپرسی پرسیدم از چند نفر که برای این مشکلم چیکار کنم.


چند نفر نصب افزونه رو بهم پیشنهد دادن. اما یکی از ممبرای همون گروه بهم گفت که لازم نیس که برای هر مشکلی افزونه نصب کنی. می تونی یه تیکه کد تو قسمت فانکشن وارد کنی تا چیزی رو که میخای وردپرس برات اجرا کنه.

یه کدی بهم داد که باعث هنگ کردن سایتم شد. تصمیم گرفتم به هرکسی اعتماد نکنم. تو گوگل سرچ کردم و به یه سایت رسیدم که تونست اعتمادمو جلب کنه. این سایت رو بهتون معرفی می کنم. تیکه کد برای خوندن فایل های svg هم تو این سایت هست. لینکشو براتون گذاشتم. حتما بهش سر بزنین.

فایل های svgتکه کد
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید