ویرگول
ورودثبت نام
میزبان من
میزبان من
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

سرویس هاست رویال میزبان من اضافه شد

با سلام و درود بیکران خدمت تمامی شما مشترکین عزیز میزبان من، در این لحظه باید به اطلاع شما برسانیم که بلاخره پس از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی و پس از مدت ها سرویس جدید خود را با نام هاست رویال خدمت شما معرفی میکنیم، هاست های رویال ما برای هر سایتی که فکرش و بکنید یه انتخاب درست و بدون دردسره چون تو این هاست ها محدودیتی از بابت منابع وجود نداره و با خیال راحت و بدون درگیر شدن با مشکلاتی که کمبود منابع پیش میاره می تونید تمام تمرکزتون رو روی پیشرفت سایت و کسب و کارتون بزارید. همینطور که قبلا گفتیم اینجا قرار تمام تمرکزتون روی کسب و کارتون باشه نه چیز دیگه ای، البته این رو هم بدونین که سرویس هاست هاست رویال میزبان من منتهی به یک یا دو نقطه نمیشود بلکه ما با امکان ارائه سرویس در بیش از ده نقطه مختلف در دنیا میتوانیم بهترین تجربه را به شما تقدیم کنیم و امیدواریم که بتوانیم دست در دست همدیگر متفاوت ترین و بهترین تجربه میزبانی را برای شما به ارمغان بیاوریم

سرویس هاست رویالهاست رویالسرویس هاست رویال میزبان منهاستمیزبان من
یکم فروردین ماه سال ۱۳۹۵ بود که فعالیت تجاری ما در حوزه هاستینگ با راه اندازی وب سایت میزبان من آغاز شد، تجارتی که با یک ریسلر آغاز شد و اکنون با همراهی شما توانست به این جایگاه برسد
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید