ویرگول
ورودثبت نام
MJ 6384
MJ 6384
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

چالش ؟ ... :)

سلام :)

اومدم يه چالش بذارم ?

همینجوری ... ??

خب !


چالش :

مهم ترین قوانین و شعار هایی که تو خودت و تو زندگی بهشون معتقدی چی هستن ؟


پاسخ من « بهتره بگم نظر من درباره سوال چون ممکنه عزیزی کاااملا با نظر من مخالف باشه :) » :


* برای چیزی که دست تو نیست و نمی تونی دربارش کاری بکنی غصه نخور .

توضیحات : یکیش همین گذشته ! :/ همش براش حرص نخورید ! گذشته درگذشته دیگه تموم شده ! ?

یه مثال دیگه ؛ دیدید یه وقتایی یکی تو یه کشور دیگه یه کاری می کنه بعد ما هی حرصشو می خوریم ؟ ??

مثلا خبر میاد فلان خواننده در فلان کشور ، فلان کارو کرد ، اصلا معلوم هم نیست شایعست یا واقعیه ?

خب من چه کنم ؟ اصلا من چه میتونم بکنم ؟ هیچ کاری از دست من بر نمیاد که بکنم ! پس غصه چیو می خورم ؟؟؟


* اینو تو عكسنوشته خوندم پس خودشو میذارم :

قرص
قرص

توضیحات : والااا !!! مردم گرانقدر دست خودشون نیست یه چیزی میگن :/ خودتم یه وقتایی دست خودت نیست یه چیزی میگی ! خود منم دست خودم نیست یهو یه چیزی میگم و سه حالت داره : یا نمی فهمم که گفتم اصلا ، یا می فهمم و توجه نمی کنم ، یا می فهمم و عین چی پشیمون میشم :/ ...

بیخیال حرف مردم بشین ! اين زندگی ، زندگی شماست ! مال خودته ، هر جور میخوای ازش استفاده کن ! مثل جسمت، مثل اسمت ، مثل اخلاق و رفتارت ، زندگی هم مال توئه ! ممکنه تو زندگی یکی دیگه تاثیر بذاره ، و مراقب اون باش چون ممكنه بخاطرش اون دنيا ازت جواب بخوان :) ولی دیگه یه جور زندگی نکن که خودتم شَک کنی تو داری زندگی می کنی یا بقیه دارن جای تو زندگی می کنن :/

اینجوری ! ?????
اینجوری ! ?????


* یه جورایی از بچگی به همه یاد دادن قضاوت کنن ...

توضیحات : صرفا برای اینکه ناراحت نشم وقتی یکی بد قضاوتم می کنه ... :/


* یه کارایی رو باید انجام بدی چون میدونی برای رسیدن به هدفت مهمه .

توضیحات : برای راحت تر کردن درس هایی که هیچ ربطی به هدفم ندارن ، ولی اگه توشون خوب نباشم نمیتونم به هدفم برسم ?


* اینم عکسشو میذارم ? :

تو هر سن و سالی كه هستی ، هميشه كارهايی رو انجام بده كه حالتو بهتر مي كنه .
تو هر سن و سالی كه هستی ، هميشه كارهايی رو انجام بده كه حالتو بهتر مي كنه .

توضیحات : حال دلتون خوب باشه ، دیگه ناراحتیا به چشمتون نمیاد ?


* خودتونو دوست داشته باشید !

توضیحات :


YOU CAN'T STOP ME LOVIN' MYSEEEEEEEELF !!!!! ??????????







اینا چند تاشون بودن ?

خییییییلییییی ازتون ممنونم که وقت گذاشتید ????

اگر دوست داشتید توی چالش شرکت کنید ؛

و اگر شرکت کردید ، اگه زحمتی نیست لینک پستتونو برام کامنت کنید خیلی ممنون میشم ????

خوشحال میشم پاسخ هاتونو بخونم ?

شاد و پیروووز باشید !!! ??????

چالشقانونشعاربله
درد زیاده ولی ما بازم میخندیم :) ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید